تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دنبال ایجاد بازاری خوب برای محصولات ایرانی هستیم

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، سورنا ستاری معاون علمی رئیس جمهور در اختتامیه نخستین جشنواره ملی،فرهنگی و علمی ایران‌ساخت به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: امیدواریم که با برگزاری این جشنواره اتفاقات خوب و جدی را در حوزه تولید و ساخت محصولات ایرانی شاهد باشیم و هدف ما چیزی جز یافتن بازاری خوب برای محصولات کشورمان نیست. 

وی افزود: با توجه به اینکه این بازار تنها شامل بخش دولت نمی‌شود، دنبال ایجاد بازار برای سایر مردم و بخش‌های خصوصی نیز هستیم. 

به گزارش تسنیم در ادامه این مراسم پرویز کرمی دبیر کل جشنواره ایران ساخت نیز گفت: رهبر فرزانه انقلاب درباره اهمیت حمایت از تولید ملی می‌فرمایند اگر ما توانستیم تولید داخلی را رونق بخشیم مسئله تورم حل خواهد شد؛ مسئله اشتغال حل خواهد شد و اقتصاد داخلی به معنای حقیقی کلمه استحکام پیدا خواهد کرد لذا ایران‌ساخت به پشتوانه چنین فرمایشاتی کارش را در حد یک رویداد پیش گرفته و ادامه می‌دهد. 

کرمی با بیان اینکه ایران ساخت برای پر کردن برگه عملکرد سازمانی برگزار نشد  ابراز کرد: همانطور که می‌دانیم اقتصاد مقاومتی به معنای رنج و ریاضت کشیدن و دیوار دور خود کشیدن نیست بلکه در حقیقت به معنی درونزایی، برونگرایی، عدالت‌محوری، مردمی بودن، توانایی و دست پر بودن است. 

وی افزود: اقتصاد دانش‌بنیان، ثروت‌آفرین است و از همین رو جایگاه مهمی را داراست و لذا ما با ایران ساخت توانسیتم به زبان هنر و یاری هنرمندان و صاحبان ذوق و اندیشه، ذهن و فکر جامعه را به موضوعات روشن و امیدوارکننده معطوف کنیم. 

کرمی با بیان اینکه بذر ایران ساخت در زمین و گستره حاصلخیز اقتصاد مقاومتی گل داده است گفت: در سالهای آتی طعم شیرین میوه‌های این گیاه را خواهیم چشید. 

دبیر این جشنواره با بیان اینکه در 5 بخش اصلی بیش از 3800 اثر طی یک ماه از انتشار فراخوان به دبیرخانه رسید گفت: از آنجایی که بخش عمده‌ جامعه همچنان با مفهوم دانش‌بنیان آشنایی لازم را نداشت یکی از برکات این رویداد را می‌توان ترویج این مفهوم مهم و حیاتی بین مردم دانست. اگرچه هنرمندان در بخشهای مختلف توانستند به سرعت خود را در خلق آثارشان با مفاهیم و اهداف اقتصاد دانش‌بنیان همسو کنند. 

کرمی افزود: بیش از یک هزار اثر به مرحله نهایی داوری راه یافت و از بین آنها برگزیدگان و شایستگان انتخاب شدند. 

به گزارش تسنیم، در خلال برگزاری مراسم اختتامیه از برگزیدگان 5 بخش اصلی این جشنواره تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دنبال ایجاد بازاری خوب برای محصولات ایرانی هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..