تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمهیدات کمیته آلودگی هوا پیشگیرانه است/ مدارس فقط فردا تعطیل است

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»؛ ناصرمهردادی عصر شنبه در پایان جلسه کمیته آلودگی هوای استان تهران که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط پایداری هوا و افزایش غلظت آلاینده‌ها، کمیته آلودگی هوا تصمیم گرفت تا تمامی مهدهای کودک، مراکز پیش‌دبستانی و دبستانهای استان تهران به غیر از فیروزکوه، دماوند و پردیس فقط فردا یکشنبه 19 دی ماه تعطیل شود.

وی ادامه داد: همچنین محدوده زوج و فرد طی دو روز آینده افزایش خواهد یافت و فروش طرح ترافیک روزانه نیز در همین مدت زمان متوقف می‌شود.

مدیرکل محیط زیست استان تهران تصریح کرد: تعطیلی صنایع آلاینده و جلوگیری از فعالیت معادن شن و ماسه بخش دیگر از تمهیدات اندیشیده شده است.

مهردادی عنوان کرد: تمامی برنامه‌های مورد اجرا به منظور پیشگیری از افزایش آلودگی هوا در استان تهران است و امیدواریم  رفته رفته شاهد بهبود وضعیت باشیم.

وی درباره اینکه آیا تمهیدات مدنظر می‌تواند موجب کاهش آلودگی هوا شود، گفت: با توجه به افزایش غلظت آلاینده‌ها و پایداری هوا در برخی از روزها این برنامه‌ریزی به صورت مقطعی مناسب است.

مدیرکل محیط زیست استان تهران درباره اینکه چطور می‌توان آلودگی هوا را به‌طور کامل از میان برداشت، اظهار کرد: مسئولان ذیربط و دولت در سالهای اخیر برنامه‌های زیادی را برای کاهش آلودگی هوا انجام داده‌اند و از سال 92 تاکنون نیز روند کیفی بهتری را شاهد بوده‌ایم.

مهردادی خاطرنشان کرد: دولت یازدهم در سال 93 مصوبه‌ای با 9 بند را برای کاهش آلودگی هوا به تمامی دستگاههای مرتبط ابلاغ کرد و مدنظر قرار داد؛ سازمان حفاظت محیط زیست نیز به عنوان ناظر تمامی این بندها را هر 15 روز یکبار کنترل می‌کند و وظایف تعیین شده دستگاههای اجرایی را مورد نظارت قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه کاهش آلودگی هوای تهران و کلانشهرها همیشه مورد توجه بوده است، گفت: 80 درصد این آلودگی‌ها ناشی از بخشهای متحرک و 20 درصد نشاءت گرفته از واحدهای صنعتی است که امیدواریم روز بروز شاهد بهبود وضعیت کیفیت هوا باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمهیدات کمیته آلودگی هوا پیشگیرانه است/ مدارس فقط فردا تعطیل است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..