تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح رستوران علیرضا منصوریان به حضور چهره های مشهور

افتتاح رستوران علیرضا منصوریان به حضور چهره های مشهورحضور چهره های مطرح در افتتاح شعبه جدید رستوران سرمربی استقلال

 

علیرضا منصوریان سرمربی محبوب تیم استقلال تهران این روزها حسابی از فرصت تعطیلات استفاده کرده و به راه اندازی شعبه جدید رستوران خود پرداخته است.

 

در مراسم افتتاح رستوران منصوریان چهره ویژه کم دیده‌ نشده است و حاشیه های زیادی داشته است.

 

شعبه جدید رستوران سرمربی آبی‌ها با حواشی زیادی افتتاح شده است. از حضور گلر پرسپولیس تا آشتی رحمتی و منصوریان که اتفاق ویژه‌ای بوده است. در این بین همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، محافظانی برای کنترل اوضاع حضور داشتند که آنها هم خبرساز شدند.

افتتاح رستوران علیرضا منصوریان به حضور چهره های مشهور

افتتاح رستوران جدید علیرضا منصوریان

 

مهم‌ترین اتفاق این بود که بعد از اینکه چندتای آنها رفتار تندی با خبرنگاران داشتند، علیرضا منصوریان از آنها عذرخواهی کرده است.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح رستوران علیرضا منصوریان به حضور چهره های مشهور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..