تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۵۳ درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لرستان اجرایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا صفی خانی شامگاه شنبه در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لرستان با بیان اینکه در جلسه امروز هفت مصوبه داشتیم اظهار داشت: این مصوبات قبلا در کارگروه کارشناسی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

وی طی امروز ۱۰۳ امین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لرستان برگزار شد گفت: این جلسات بیش از ۵۶۰ مصوبه داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به روند اجرایی شدن مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لرستان عنوان کرد: بیش از ۵۳ درصد مصوبات این ستاد تا کنون اجرایی شده است.

صفی خانی با با تاکید بر اینکه تعداد قابل توجهی از مصوبات این ستاد نیز در دست اجرا است گفت: برنامه ریزی برای عملیاتی شدن سایر مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نیز در دستور کار قرار گرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۵۳ درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لرستان اجرایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..