تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گشایش نمایشگاه موضوعی "حجا&

به مناسبت 17 دی نمایشگاه موضوعی "حجاب " در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه موضوعی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ در این نمایشگاه حدود 30 برگ سند تاریخی با موضوع حجاب و کشف حجاب رضا خان در معرض دید عموم علاقه‌ مندان گذاشته شده است.
در بخش دیگر نمایشگاه موضوعی حجاب، حدود 200 نسخه کتاب‌ های چاپی در محورهای موضوعی کشف حجاب و واقعه گوهرشاد، نقش اجتماعی و تربیتی حجاب، عفاف و حجاب و اهمیت آن، حجاب از دیدگاه دین و قرآن، فلسفه و کارکردهای حجاب و همچنین چیستی و چرایی حجاب، در معرض دید اهل کتاب و کتابخوانی قرار گرفته است.
حکایت کشف حجاب، فرشتگان زمین، طرح امنیت اجتماعی، رایحه نجابت، حجاب از دیدگاه عقل و دین، حجاب در ادیان الهی، حجاب و انقلاب، چی شد چادری شدم؟، راههای تقویت فرهنگ حجاب در حج و زیارت، عطر فرشته و اربعین حجاب، برخی از عنوان‌ های این کتاب‌ های چاپی است.
نمایشگاه کتاب و سند با موضوع حجاب، تا 21 دی از ساعت 7:15 تا 19 در تالار ورودی کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی پذیرای اهل علم و معرفت است.
17 دی سالروز اجرای توطئه استعماری کشف حجاب به‌ دستور رضاخان پهلوی در سال 1314 است.
انتهای پیام// م.م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گشایش نمایشگاه موضوعی "حجا&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..