تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حذف پارسه توسط سازمان لیگ والیبال یا انحلال داخلی؟

تيم واليبال پارسه به دليل مشكلات مالی كه در اين تيم وجود داشت منحل شد و این در حالی است که سازمان لیگ حذف این تیم را به طور رسمی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تيم واليبال پارسه تهران كه در دو بخش مردان و زنان در مسابقات ليگ برتر حضور داشت، به دليل مشكلات مالي از سوی سازمان لیگ برتر والیبال حذف شد.

اين تيم كه از چند هفته قبل با مشكلاتی مواجه شده بود و برخي بازيكنان اين تيم به دليل عدم دريافت مطالبات خود در تمرينات حضور پيدا نمی كردند، امروز حذف شد و  البته مسئولان پیش از این برای انحلال تیم به توافق رسیده بودند.

ادامه حضور تيم بانوان پارسه هم كه به جای تيم گاز تهران در سوپر ليگ امسال حاضر شده بود به دليل همين مشكلات منتفي شد. 

شنيده‌ها حاكي از اين است كه مسئولان فدراسيون پس از بررسی شرايط پارسه تصميم به حذف اين تيم كرده‌اند. با اين حال مسئولان و مديرعامل تيم پارسه در تلاش هستند كه بتوانند اين جريان را حل و فصل كنند. 

این در حالی است که سازمان لیگ والیبال و مسئلان فدراسیون معتقد بودند که استطاعت مالی تیم ها باید برای حضور در مسابقات محرز باشد و باید دید این تیم چگونه با این بضاعت مالی در لیگ برتر حضور داشته است.

انتهاي پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حذف پارسه توسط سازمان لیگ والیبال یا انحلال داخلی؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..