تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیگو: رونالدو نماد فوتبال پرتغال است

کد خبر: ۴۵۶۸۰۷

۱۲۱۹  بازدید

لوییس فیگو، اسطوره سابق فوتبال پرتغال به تمجید از عملکرد کریستیانو رونالدو، برنده چهار توپ طلای فوتبال پرداخت.

ورزش سه: ظهر امروز رئال مادرید موفق شد در حضور ستارگان سابق خود با 5 گل از سد گرانادا گذر کند. قبل از شروع دیدار و با مراسمی در حضور ستارگانی مانند فیگو، لوییز نازاریو و زیدان، از چهارمین توپ طلای رونالدو رونمایی شد.

 

حضور در سانتیاگو برنابئو: "بازگشت به اینجا همیشه لذت بخش است. خصوصا در چنین روز مهمی که کریس رونالدو چهارمین توپ طلای خود را در برابر هواداران به نمایش گذاشته است. همچنین من لحظاتی را با همبازیان سابق سپری کردم".

خاطره کسب توپ طلا: "آن فصل سال بسیار مهمی برای من بود زیرا همان سال از بارسا به رئال منتقل شدم و علاوه بر قهرمانی لالیگا، جایزه توپ طلا را نیز به دست آوردم".

فیگو: رونالدو نماد فوتبال پرتغال است

چهارمین توپ طلای رونالدو: " این اتفاق موضوع عجیبی نیست زیرا طی 10 سال گذشته جوایز بین رونالدو و مسی تقسیم شده است. بر خلاف نسل های قبلی، سالهاست در مورد اهدای این جایزه تردیدی وجود ندارد".

 

عملکرد کریستیانو در تیم ملی: "رونالدو نماد و مرجع فوتبال پرتغال است و در کشور ما بسیار محبوب بوده و بخش مهمی از تاریخ فوتبال پرتغال محسوب می شود".




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیگو: رونالدو نماد فوتبال پرتغال است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..