تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر جاسوسی از خودروی جدید هیوندای که می‌خواهد رقیب نیسان جوک و کپچر شود

تصاویر جاسوسی از خودروی جدید هیوندای که می‌خواهد رقیب نیسان جوک و کپچر شود

به گزارش پدال،با اینکه داشبورد خودرو پوشیده شده اما هنوز هم می‌توان جزئیاتی نظیر صفحه‌نمایش لمسی، ورودی‌های هوای واقع در مرکز داشبورد و کنترلرهای سیستم تهویه را دید.

علاوه بر این، نشان دهنده‌ی خودرو طراحی آنالوگی داشته و شبیه نمایشگرهای مستطیلی بوده که کامپیوتر سفری نیز در میانه‌ آن‌ها قرار گرفته است.

در بیرون خودرو شایعات بیان می‌کنند طراحی خودرو از کانسپت Intrado که در سال 2014 در ژنو به نمایش درآمده بود الهام گرفته است. کانسپت یاد شده زبان طراحی مجسمه‌ی سیال هیوندای را توسعه داده است.

هنوز هم می‌توان خودرویی را دید که طراحی مشابهی با i30 کنونی و توسان داشته و البته می‌توان چراغ‌های جلوی آن را مشابه جیپ چروکی و سیتروئن C4 پیکاسو دانست.

این شاسی‌بلند سگمنت B احتمالاً بر پایه‌ی پلتفرم مدل i20 ساخته شده و از قطعات این مدل و i30 استفاده کرده است. برخی شایعات وجود دارند که خودروی موردبحث از برخی پیشرانه‌های i30 کامپکت جدید استفاده خواهد کرد و نسخه‌های دیفرانسیل جلو و دو دیفرانسیل آن قابل سفارش خواهند بود.

اگرچه هنوز نامی برای خودرو انتخاب نشده اما بچه شاسی‌بلند هیوندای به مصاف رقبایی چون نیسان جوک، رنو کپچر و اوپل موکا X خواهد رفت. گفته می‌شود این خودرو امسال رونمایی خواهد شد.

5454




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر جاسوسی از خودروی جدید هیوندای که می‌خواهد رقیب نیسان جوک و کپچر شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..