تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت امروز جامعه حمایت از بخش خصوصی است/ اقتصاد دانش بنیان به معنای کشیدن دیوار به دور خود نیست

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: جشنواره ایران ساخت به نوعی ترویج فرهنگ عمومی در اقتصاد دانش بنیان است و حمایت از بخش خصوصی یکی از ضروریات امروز جامعه است.

حمایت از بخش خصوصی ضرورت امروز جامعه/ جشنواره ایران ساخت به نوعی ترویج فرهنگ عمومی در زمینه استفاده از ایده‌های برتر استبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور عصر امروز در مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی فرهنگی ایران ساخت در سالن بین‌المللی همایش‌های صدا و سیما با اشاره به حمایت از تولیدات داخلی اظهار داشت: ما باید از تولیدات داخل به طور ویژه‌ای حمایت کنیم و این مسئله اتفاقات جالبی را در فرهنگ عمومی جامعه ایجاد می‌کند. این جشنواره یک رویداد علمی فرهنگی است که محصولات داخلی را در بازار کشور معرفی می‌کند. 

وی بیان کرد: بازار دولتی امروزه دیگر جوابگوی محصولات شرکتهای دانش بنیان نبوده و جشنواره ایران ساخت فرهنگ عمومی و بخش خصوص را در بین ایرانیان ترویج می‌دهد و من معتقدم که این کشور 80 میلیونی بازار خوبی برای محصولات شرکتهای دانش بنیان است. 

راهیابی هزار اثر به مرحله نهایی جشنواره ایران ساخت 

 در ادامه مراسم کرمی دبیر کل جشنوار فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان گفت: ماموریت اصلی این جشنواره بازگو کردن دغدغه‌های حوزه‌های فرهنگ و علم است.

وی بیان کرد: در جشنواره ایران ساخت ما شاهد همکاری‌های گسترده سازمانها و نهادهای ذیربط بودیم و توقع از این جشنواره برای سال‌های آینده بیشتر می‌شود. 

کرمی ادامه داد: اقتصاد دانش بنیان به معنای کشیدن دیوار به دور خود نیست بلکه مردمی بودن، عدالت محوری و نوپا بودن از اهداف اصلی این رویداد ملی فرهنگی محسوب می‌َشود 

وی با بیان اینکه جشنواره ایران ساخت ثروت آفرین است گفت: این جشنواره با یاری هنرمندان عموم جامعه را به موضوعات خوبی معطوف کرده است و اقتصاد مقاومتی شرایط محقق شدن هر چه بهتر این جشنواره را برای کشور فراهم کرده است. 

کرمی گفت: فرهنگ سازی از دیگر اهداف جشنواره ایران ساخت محسوب می شود که در آن ارگانهای مختلف نظام با یکدیگر همدل‌تر کرده است و بنا به فرمایش رهبری حمایت از تولید داخلی سبب رونق گرفتن تولیدات داخلی، اشتغال و کاهش تورم می‌شود و ما در 8 سال دفاع مقدس به خوبی از داشته‌هایمان دفاع کرده‌ایم و زمان آن رسیده است که به دنبال ساخت کشور بوده و هیچگاه در همه زمینه‌های علمی و فرهنگی تسلیم نشویم. 

وی گفت: شرکت‌های دانش بنیان ورود جدی به این جشنواره کرده‌اند و به نظر من ضرورت دارد که دبیر خانه دائمی ایران ساخت برپا شود تا امکان رصد استعدادها و ایده های افراد نخبه در کشور فراهم شود. 

کرمی ادامه داد : 3 هزار و 800 اثر اقتصاد دانش بنیان به دبیرخانه ارسال شده است که از این تعداد هزار اثر به مرحله نهایی راه یافتند. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت امروز جامعه حمایت از بخش خصوصی است/ اقتصاد دانش بنیان به معنای کشیدن دیوار به دور خود نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..