تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واریز نشدن بودجه صندوق رفاه دانشجویی گریبانگیر دانشجویان دانشگاه غیرانتفاعی شد

پرداخت نشدن صندوق رفاه دانشجویی سبب تاخیر در ارائه تحصیلات وام شهریه دانشجویان دانشگاه غیر انتفاعی شده است.

علی آهون منش رئیس دانشگاه غیر انتفاعی و موسسات غیر دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تاخیر پرداخت وام شهریه دانشجویان این دانشگاه اظهار داشت: به دلیل کسری بودجه دولت و اولویت پرداخت‌های حقوق کارمندان بودجه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم طی مدت زمان برنامه‌ریزی شده واریز نشده است به همین خاطر پرداخت وام شهریه دانشجویان این دانشگاه در حدود 9 ماه به تاخیر افتاده است. 

وی تصریح کرد: دانشگاه غیر انتفاعی برای کمک به دانشجویان و با هدف گسترش تسهیلات دانشگاهی در کشور برای ترم جدید دانشجویان به صورت مشروط در نظر گرفته شده است. 

آهون‌منش گفت: دانشجویانی که تقاضای وام شهریه از سازمان امور دانشجویان کرده‌اند می‌توانند با امضای تعهد نامه اخلاقی و سفته نسبت به ثبت نام ترم جدید هرچه سریعتر اقدام کنند. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واریز نشدن بودجه صندوق رفاه دانشجویی گریبانگیر دانشجویان دانشگاه غیرانتفاعی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..