تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه‌های سفر به گردشگران ورودی به ایران آماده شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مرتضی رحمانی موحد در هفتمین جلسه کمیسیون مرکزی نظارت بر امنیت گردشگران که با حضور مدیران وزارت کشور، نمایندگان دستگاه‌ها و نهادهای عضو، مدیران کل سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداران 7 استان کشور، در محل معاونت گردشگری برگزار شد، اظهار داشت: به دنبال سیاست‌های راهبردی دولت تدبیر و امید، کمیسیون ارتقا امنیت گردشگران کشور با رویکرد حفظ امنیت به یاری تعاملات فرابخشی تشکیل تا این بستر مساعد، سرمایه ای ارزشمند برای صنعت گردشگری کشور بشمار آید.

وی با بیان اینکه کلیه دستگاه‌های عضو کمیسیون در توفیقات حاصل سهیم بودند، افزود: هم راستا با فعالیت کمیسیون مرکزی نظارت بر امنیت گردشگران به عنوان هسته مرکزی، باید در نظر داشت که میدان عمل و اجرایی اصلی، در استان‌ها، شهرستان‌ها، مرزها و مناطق مختلف کشور است؛ در نتیجه با جاری ساختن آموزش‌ها، دستور العمل ها و تبیین سیاست‌های کلی در بخش‌های تابعه می‌توان در ارتقای دستاوردهای حاصل موثر عمل کرد.

رحمانی موحد با اشاره به اینکه حاصل روند فعالیت در حوزه گردشگری شامل بازاریابی، تبلیغات، جذب گردشگران و در نهایت ارائه خدمات به آنها تنها در بستر ارزشمند امنیت به نتیجه خواهد رسید، اظهار داشت: ایجاد و حفظ امنیت صنعت گردشگری یکی از منابع اصلی این حوزه به شمار می‌آید و باید همانطور که از سایر منابع پاسداری می‌شود؛ در این امر نیز نهایت کوشش را انجام داد.

معاون گردشگری  با تشریح رویکرد جهانی صنعت گردشگری و مسیر رو به رشد این حوزه عنوان کرد: ایران نیز باید با توجه به منابع بی‌شمار، متنوع و ارزشمند موجود، سهم قابل توجهی در بهره مندی از فضای مساعد بین المللی داشته باشد.

رحمانی موحد همچنین یکی از موضوعات برنامه ششم توسعه را 5 برابر شدن ایرانگردان خارجی بر اساس سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در طول برنامه ششم برشمرد و گفت: این امر تنها به یاری مدیریت یکپارچه و حضور همه نهادها و ارگان های تاثیرگذار در حوزه سفر محقق خواهد شد و نیاز است به همراه آموزش و آگاهی از دستاوردهای پیش رو، تلاش و عزمی ملی آغاز شود.

به گزارش میراث فرهنگی - وی همچنین با اشاره به الزام آگاهی گردشگران ورودی از قوانین کشور در مبدا؛ عنوان کرد: بر این اساس 10 سرفصل مهم  توصیه‌های سفر به گردشگران ورودی کشور تهیه شده است تا با انتشار در درگاه‌های اینترنتی وزارت امور خارجه و سفارتخانه‌ها، مرزهای ورودی، شرکت‌های هواپیمایی  آگاهی سازی گردشگران نسبت به مقررات کشور از مبدا سفر محقق شود.

رحمانی موحد در ادامه سایر اقدامات مشابه برای ارتقای امنیت گردشگران را بر شمرد و گفت: تشکیل کمیسیون امنیت و توسعه پایدار کویر نیز یکی دیگر از اقدامات تکمیلی در راستای میزبانی شایسته از گردشگران در محیط های بیابانی و کویری است و سیاست‌های آن مبتنی بر اهمیت فرهنگ سازی، آموزش و اطلاع رسانی دراستان‌های مربوطه به شمار می‌آید.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به برگزاری هفدهمین کنوانسیون بین المللی  راهنمایان گردشگری در 6 لغایت  14 بهمن ماه سال جاری، بر تلاش ملی برای میزبانی شایسته از مهمانان این رویداد مهم تاکید کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه‌های سفر به گردشگران ورودی به ایران آماده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..