تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم افتتاح دفتر رسانه ملی مستقر در آستان مقدس عبدالعظیم(ع)

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» مراسم افتتاح رسمی دفتر شبکه 5 سیما در آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم(ع) با حضور دکتر علی عسکری ریاست سازمان صدا و سیما و معاونین ایشان و آیت‎الله ری‎شهری تولیت آن آستان مقدّس و جمعی از علما و مسئولین شهرری فردا یکشنبه 19 دی ماه از ساعت 11 صبح  در آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار خواهد شد.

بر پایه این گزارش دکتر علی عسکری، ریاست سازمان صدا و سیما پس از زیارت حرم مطهّر حضرت عبدالعظیم(ع) و دو امامزاده مجاور ایشان، طی برنامه‎ای که به صورت زنده از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد، اطاق رژی و دفتر رسانه ملی را با حضور تولیت محترم آستان مقدّس افتتاح خواهد کرد.

این گزارش حاکی است با افتتاح این دفتر، پوشش رسانه‎ای و پخش مراسم و برنامه‎های آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم(ع) با لینک مخابراتی بین آستان مقدّس و صدا و سیما به صورت مستقیم برقرار خواهد شد.

انتهای‎پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم افتتاح دفتر رسانه ملی مستقر در آستان مقدس عبدالعظیم(ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..