تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید 316 هزار قطعه جوجه یکروزه در قوچان

رییس شبکه دامپزشکی قوچان از تولید 316 هزار قطعه جوجه یکروزه در این شهرستان خبر داد.

تولید 316 هزار قطعه جوجه یکروزه در قوچانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علیرضا قدرتی گفت: در میان منابع تامین پروتئین حیوانی، مصرف گوشت مرغ رشد قابل‌توجهی یافته، به گونه‌ای‌که سرانه مصرف این نوع گوشت در ایران دو برابر سرانه مصرف جهانی است.

قدرتی با اشاره به اینکه مرغ گوشتي به علت داشتن ويژگي هاي منحصر به فرد افزود : این ویژگی ها از جمله هزینه تولید کمتر، رشد سریع و امکان تولید انبوه ، به سرعت در همه جاي جهان گسترش يافته و به يكي از تامين كننده هاي اصلي پروتئين مورد نياز جامعه بشري تبدیل شده است.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قوچان تصریح کرد : شرکت سیمرغ نیز علاوه بر فعالیت در سایر بخش ها از جمله تولید تخم مرغ و خوراک دام و طیور، با تولید 316 هزار قطعه جوجه یکروزه گوشتی نقش بسایر مهمی در صنعت طیور و تامین گوشت مرغ در این استان دارد.
انتهای پیام // ح خ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید 316 هزار قطعه جوجه یکروزه در قوچان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..