تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شكارچي عقاب طلایی در دام

پليس نيشابور شكارچي غيرمجاز گونه هاي کمياب محيط زيست را شناسايي و دستگير کرد.

شكارچي غیر مجاز در دام به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور گفت: با کسب خبري مبني بر شکار غيرمجاز پرندگان كمياب و نگهداري آن ها توسط مردي ميانسال، موضوع به صورت ويژه در دستور کار تيمي از پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.
سرهنگ" اكبر آقابيگي" افزود : کارآگاهان پليس آگاهي پس از يک سري تحقيقات ميداني محل اختفاي اين فرد را در محدوده شهرك قدس شهر نيشابور شناسايي و با اطمينان از صحت موضوع و با هماهنگي مقام قضايي به همراه تيمي از اداره حفاظت از محيط زيست شهرستان  وارد عمل شدند.
او خاطر عنوان كرد: در بازرسي از مخفيگاه متهم يك بهله عقاب طلايي ، مقداري گوشت قوچ ، گوشت كبك و گوشت تيهو به همراه دو قبضه اسلحه شكاري و لوازم شكار كشف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور خاطر نشان کرد: متهم 52 ساله پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي و اقلام کشف شده و عقاب طلايي به اداره محيط زيست شهرستان نيشابور تحويل شد.
انتهای پیام// ر ح



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شكارچي عقاب طلایی در دام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..