تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یکی از سرکردگان تروریست های جبهه النصره در سوریه به هلاکت رسید

به گزارش ایرنا، جبهه النصره روز شنبه اعلام کرد که 'ابویوسف الانصاری' از فرماندهان نظامی این گروه براثر انفجار بمب در مسیر حرکت وی در جاده ام مویلات به سنجار در جنوب شرق ادلب کشته شده است.
الانصاری مسئول گردان ادوات گروه تروریستی النصره بود و برخی از رسانه ها نام اصلی وی را محمد المرعی اعلام کردند.
جبهه النصره هیچ گروهی را به ترور وی متهم نکرده است و تاکنون هیچ گروهی نیز مسئولیت این ترور را برعهده نگرفته است.
روز جمعه نیز یکی از سرکردگان این گروه تروریستی به نام 'یونس شعیب' معروف به ابوحسن در حمله یک هواپیمای بدون سرنشین به منزل وی کشته شد.
25 تروریست نیز روز چهارشنبه در حمله جنگنده های ناشناس به مقر اصلی جبهه النصره در استان ادلب سوریه کشته شدند.
جبهه النصره(فتح الشام) از گروه های مسلحی است که از سوی شورای امنیت سازمان ملل متحد درکنار داعش به عنوان گروه تروریستی شناخته شده است.
سوریه از 5 سال پیش با حضور گروههای مسلح و تروریستی نظیر داعش و جبهه النصره که از سوی غرب و برخی کشورهای منطقه حمایت می شوند، با بحران روبه رو شده است.
خاورم**1616 **1010
انتشار دهنده :حسن معظمی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یکی از سرکردگان تروریست های جبهه النصره در سوریه به هلاکت رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..