تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برد پرگل رئال در روز تقدیر از رونالدو

برد پرگل رئال در روز تقدیر از رونالدو

ورزش > فوتبال جهان - تیم فوتبال رئال مادرید 5 گل به گرانادا زد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در هفته هفدهم لالیگا رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه 5 بر صفر میهمانش گرانادا را در هم کوبید و جایگاهش در صدر جدول رده‌بندی را تثبیت کرد. در این دیدار که سی‌و‌نهمین بازی بدون شکست رئال مادرید تحت هدایت زین‌الدین زیدان بود و از این حیث کهکشانی‌ها را با بارسلونای لوئیس انریکه، به عنوان دارندگان رکورد بیشترین بازی بدون شکست متوالی برابر کرد، ایسکو 2 بار در دقایق 12 و 31، کریم بنزما در دقیقه 21، کریستیانو رونالدو در دقیقه 27 و کاسمیرو در دقیقه 58 گلزنی کردند. با این نتیجه رئال مادرید با یک بازی کمتر 40 امتیازی شد و جایگاهش در صدر جدول رده‌بندی را تثبیت کرد.
پیش از این بازی از رونالدو تقدیر شد. در این مراسم پاکو خنتو، لوییس فیگو، رونالدو نازاریو و مایکل اوون بازیکنان پیشین مادرید حضور داشتند و خنتو توپ طلا را در میان هواداران و بازیکنان مادرید به رونالدو اهدا کرد. مهاجم پرتغالی سه توپ طلا دیگر خود را که در سال های گذشته کسب کرده بود را هم به ورزشگاه آورده بود.
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برد پرگل رئال در روز تقدیر از رونالدو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..