تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش رفیعی به پرسپولیسی شدنش

کد خبر: ۴۵۶۷۷۴

۱۸۶۳  بازدید

مربیان تیم ملی فوتبال کشورمان پس از بازگشت از اردوی دبی حاضر به صحبت نشدند و ترجیح دادند سکوت کنند.

 خبرگزاری تسنیم: اعضای تیم ملی امروز (شنبه) به اردوی خود در امارات پایان دادند و به ایران بازگشتند که باتوجه به حواشی این اردو اعضای تیم ملی ترجیح دادند سکوت کنند و حرفی نزنند.

در بین اعضای تیم ملی تنها افشین پیروانی بود که به صورت کوتاه با خبرنگاران صحبت کرد و گفت که قرار شده بازیکنان مصاحبه نکنند. با این حال اعضای کادرفنی هم از جمله دستیاران ایرانی و خارجی کی‌روش هم حاضر به صحبت نشدند و ترجیح دادند به جای توضیح در خصوص اردو و البته استعفای کی‌روش سکوت کنند.

سروش رفیعی، بازیکن تراکتورسازی که با پایان خدمت سربازی‌اش در این تیم بازیکن آزاد شده و زمزمه‌های حضورش در پرسپولیس به گوش می‌رسد، در پاسخ به هوادارانی که از او برای حضورش در جمع سرخپوشان پایتخت پرسیده شد، گفت: «هنوز چیزی مشخص نیست و ببینیم خدا چه می‌خواهد».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش رفیعی به پرسپولیسی شدنش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..