تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




متجاوز به زنان و دختران با شلیک گلوله پلیس بازداشت‌شد/ بیماری جدیدی که در کارمندان شیوع یافته!/ شلوغ ترین مکانِ توریستیِ جهان

در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان را مشاهده می‌کنید.

متجاوز به زنان و دختران با شلیک گلوله پلیس بازداشت‌شد/ بیماری جدیدی که در کارمندان شیوع یافته!/ شلوغ ترین مکانِ توریستیِ جهان اینجاست!در این بسته خبری، گلیچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان را مشاهده می‌کنید.

 
قصه پیرمرد خاص کهریزک، داستانی پردرد است؛ هنوز هم حال و روزش به هم می‌ریزد وقتی یاد روزی می‌افتد که دو پسرش خانه بزرگ و تمام دارایی‌اش را به نامشان زدند و او را تنها و بی کس رها کردند و رفتند.

نصرالله تاجیک می‌گوید: صبح روز چهارم آبان 1385، نیروهای اسکاتلندیارد به منزل من مراجعه کردند و با ارائه حکمی به من گفتند: "دولت آمریکا درخواست بازداشت شما را کرده است."

این شیطان صفت پس از آنکه در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت، برای فرار، خودش را از پنجره بیمارستان پایین انداخت که این بار دست و پایش شکست.

تحقیقات پلیسی درباره پرونده عجیب نزاع زن ومرد جوان امریکایی که با ایجاد ناآرامی در پرواز خطوط هوایی «دلتا»ی امریکا، خلبان را مجبور به فرود اضطراری کرده بودند، به دلایل نامعلومی در سکوت رسانه‌ای ادامه دارد.

حکم اعدام پسری جوان که متهم است یک دختر را در اتاق پرو یک مانتوفروشی آزار داده، در دیوان‌ عالی کشور بررسی می‌شود. قربانی این جنایت تنها چند روز پس از شکایت و اطلاع از بارداری‌اش، خودکشی کرده بود.

برخی نقاط توریستی در جهان هستند که هیچ گاه از گردشگران خالی نمی شوند و هر 4 فصل پر از جمعیت هستند.

متخصص مغز و اعصاب گفت: یکی از بیماری‌های شایع در سنین 30 به بالا دیسک گردن است که در کارمندان و افرادی که زیاد پشت میز می‌نشینند با توجه به طراحی محیط کارشان شیوع بیشتری دارد.

آبشار سردابه در حدود 24 کیلومتری غرب اردبیل در دامنه شرقی کوه سبلان قرار گرفته و 15 متر ارتفاع دارد.

به احتمال قوی می‌توان گفت، حداقل مزد سال 96 کارگران نیز به یک میلیون تومان در ماه نخواهد رسید و یکبار دیگر هم زیر آن و حتی کمتر از 900 هزارتومان در ماه باقی خواهد ماند.

تصویری از سعید معروف،کاپیتان ملی والیبال کشورمان را در زمانی که در تیم نوجوانان توپ می زد، مشاهده می کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «متجاوز به زنان و دختران با شلیک گلوله پلیس بازداشت‌شد/ بیماری جدیدی که در کارمندان شیوع یافته!/ شلوغ ترین مکانِ توریستیِ جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..