تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخص شدن عامل دوپینگ باباجان زاده

اتحادیه جهانی کشتی بشیر باباجان زاده از ایران و زوبیر دیبیروف از آذربایجان را به دلیل مصرف آنابولیک استروئید به مدت چهار سال محروم کرد.

به‌ گزارش ‌ کاپ،تست دوپینگ بشیر بابا جان زاده ، فرنگی کار سنگین وزن ایران که سال گذشته در مسابقات جام جهانی شیراز  به علت مصرف ماده ممنوعه تستسترون مثبت اعلام شد و به همین دلیل با محرومیت چهار ساله از حضور در میادین روبرو شد.  

همچنین اتحادیه جهانی کشتی دبیبروف ، کشتی‌گیر آذربایجانی را نیز به دلیل مصرف ا ستانوزولول چهار سال محروم کرده است. تست دوپینگ او مربوط به مسابقات قهرمانی جهان فرانسه در ماه سپتامبر سال گذشته می‌شود.

مورد بشیر باباجان زاده از سوی یک قاضی ورزشی بازبینی شده است. با این حال او از 31 آگوست 2016 تا 30 آگوست 2020 محروم شده است. باباجان‌زاده درخوست آزمایش نمونه B نیز نداده و رای را پذیرفته بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخص شدن عامل دوپینگ باباجان زاده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..