تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دبستان‌های استان تهران یکشنبه تعطیل شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»؛ حسن کریمی در پایان جلسه کمیته کاهش آلودگی هوا از تعطیلی مرکز پیش‌دبستانی، مهدهای کودک و دبستانهای استان تهران در روز یکشنبه خبر داد و عنوان کرد: تمامی دبستانهای استان تهران به غیر از فیروزکوه، دماوند و پردیس تا روز دوشنبه تعطیل خواهد بود.

وی افزود: سایر تمهیدات لازم برای کاهش آلودگی هوای کلانشهرها در طی 48 ساعت آینده انجام خواهد گرفت.

معاون عمرانی استاندار تهران درباره دیگر مصوبات کمیته کارگروه آلودگی هوا عنوان کرد: در این جلسه مقرر شد تا به غیر از تعطیلی مهدهای کودک، مراکز پیش‌دبستانی و دبستانی تمهیداتی برای جلوگیری از انتشار بیشتر آلاینده‌ها گرفته شود.

وی ادامه داد: گسترش یافتن محدوده طرح ترافیک تهران طی دو روز، عدم فروش طرح ترافیک روزانه برای دو روز و تعطیلی کارخانه‌های آلاینده و معادن شن و ماسه تا چند روز آینده از جمله مصوبات مدنظر بوده است.

کریمی تصریح کرد: مدارس ابتدایی فردا یکشنبه به سبب افزایش آلودگی و شرایط ناسالم شدن کیفیت هوا تعطیل شده‌اند و اگر این وضعیت تداوم یابد برای روز دوشنبه نیز جلسه‌ای برگزار خواهد شد و راجع به مدارس تصمیم‌گیری می‌کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دبستان‌های استان تهران یکشنبه تعطیل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..