تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشدید سرکوب اسرای فلسطینی در زندان‌های صهیونیستی در سال 2016

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مرکز مطالعات اسرای فلسطین تاکید کرد که سیاست‌های تجاوزکارانه دشمن صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی اعم از حمله به اتاق‌ها و سلول‌های اسرا، شکنجه و آزار و اذیت آنان در سال گذشته همچنان ادامه داشته و حتی شدت یافته است و در مجموع در سال 2016 این مرکز 215 مورد حمله زندانبانان و نیروهای ویژه صهیونیستی به زندان‌ها و اتاق‌های اسرا را ثبت کرده است که در نتیجه آن 80 اسیر فلسطینی مجروح و یا دچار شکستگی‌هایی در برخی قسمت‌های بدنشان شده‌اند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ریاض اشقر سخنگوی رسانه‌ای مرکز مطالعات اسرای فلسطین خاطر نشان کرد که در بیشتر موارد زندانبانان صهیونیست اقدام به مصادره وسایل برقی از اتاق های اسرا، تبدیل اتاق های آنان به سلول های انفرادی، جلوگیری از دیدار اسرا با یکدیگر، جریمه مالی اسرا، انتقال ده ها اسیر به سلول های انفرادی و ... کرده‌اند.

اشقر اظهار داشت که زندانبانان صهیونیست در جریان حمله به اتاق‌های اسرا، دست به اقداماتی تحریک‌آمیز زده و اسرا را مورد دشنام قرار داده‌اند.

در مجموع، در نتیجه حملات زندانبانان و نیروهای ویژه صهیونیستی به اتاق‌های اسرا در سال 2016، حدود 80 اسیر فلسطینی زخمی و یا دچار شکستگی‌هایی شده‌اند.

علاوه بر این، دشمن صهیونیستی در سال گذشته بارها اقدام به جابجایی اسرای فلسطینی کرده است و ده‌ها اسیر را نیز در سلول‌های انفرادی به حبس کشیده است.

دشمن صهیونیستی خانواده‌های اسرای فلسطینی را نیز تحت فشار قرار داده و آن‌ها را مورد بی‌احترامی قرار داده است، به گونه ای که در جریان ملاقات این خانواده ها با فرزندانشان آن‌ها را به شیوه‌هایی تحقیر‌‌آمیز مورد بازجویی قرار داده و بعضا آن ها را از ملاقات با فرزندانشان محروم کرده و حتی شماری از آنان را نیز بازداشت کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشدید سرکوب اسرای فلسطینی در زندان‌های صهیونیستی در سال 2016»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..