تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقدیر از دانش آموزان پژوهشگر و مخترع استان

ساعت: 16:35 منتشر شده در مورخ: 1395/10/18 شناسه خبر: 1000622

در جلسه ای با حضور رئیس دانشگاه آزاد قزوین برگزار شد ؛

جلسه تقدیر از دو پژوهشگر و مخترع استان با حضور مرتضی موسی خانی رئیس دانشگاه آزاد و اعضای هیات رئیسه این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری دانشجویان قزوین «کیوسنا»، جلسه تقدیر از دو پژوهشگر و مخترع استان با حضور مرتضی موسی خانی رئیس دانشگاه آزاد و اعضای هیات رئیسه این دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه که با حضور خانواده های این دانش آموزان همراه بود، از دستاوردهای پژوهشی آنان که در هفته پژوهش در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان قزوین ارائه شده بود، تقدیر شد.

موسی خانی در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش های این پژوهشگر، گفت: دانش آموزان پژوهشگر، خلاق و علاقه مند به مباحث علمی می توانند در مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مستقر و از امکانات و مزایای آن ها بهره مند شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از اعلام آمادگی این دانشگاه به منظور حمایت از طرح های پژوهشی و فعالان در این حوزه در سطوح مختلف خبر داد و گفت: در حد توان لوازم و امکانات در اختیار این پژوهشگران قرار می گیرد و از حمایت های مادی و معنوی ما برخوردار خواهند بود.

وی در ادامه با تقدیم هدایایی، از این دانش آموزان پژوهشگر و خانواده های آنان تقدیر کرد.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه، دانش آموزان به همراه خانواده های خود از مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، امکانات و دستاوردهای آن بازدید کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقدیر از دانش آموزان پژوهشگر و مخترع استان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..