تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتقای رتبه علمی کشور مدیون فعالیت‌های دانشگاه آزاد/ وابستگی هزینه‌های دانشگاه به شهریه دانشجویان کاهش می‌یابد

رییس دانشگاه آزاد گفت: 16 درصد هزینه دانشگاه به شهریه‌های دانشجویی وابستگی ندارد و بیش از 100 شرکت دانش بنیان در این دانشگاه فعالیت می کنند.

فعالیت هزار شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد/ 16 درصد هزینه‌های دانشگاه به شهریه دانشجویان وابستگی نداردبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم رونمایی از فراخوان همایش بزرگداشت خواجوی کرمانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات با اشاره به کارهای فرهنگی در دست اقدام اظهار داشت: مجموعه طرح های فرهنگی ماندگاری در حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی صورت گرفته است.

وی بیان کرد: دانشگاه آزاد در کنار توسعه علمی، در حوزه فرهنگ کارهای خوبی را برنامه ریزی کرده است.

وی ادامه داد: بنیانگذاران این دانشگاه از نیات خیری برخوردار هستند و این دانشگاه با اینکه جوان است اما با استقبال مردم روبرو بوده است و به یکی از دانشگاه های تراز اول و مطرح در سطح منطقه و بین الملل تبدیل شده است و آثار خوبی در حوزه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی از خود بر جای گذاشته است و نقش اساسی در توسعه کشور داشته است‌.

میرزاده تاکید کرد: با فکر هوشمندانه موسسان این دانشگاه و رهبر معظم انقلاب اسلامی، اکنون این دانشگاه نقشی موثری در توسعه فرهنگی کشور دارد و از نظر مقوله سیاسی مفید عمل کرده است.

وی تصریح کرد: این دانشگاه بیش از پنج میلیون نفر فارغ التحصیل دارد که در حوزه های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی مشغول به فعالیت هستند.

وی ابراز داشت: به خاطر فعالیت‌های خوب دانشگاه آزاد اسلامی رتبه علمی کشور به 16 ارتقا یافت که اگر فعالیت‌های خوب این دانشگاه نبود رتبه تولید علمی کشور در دنیا رقمی بیش از بیست و سوم بود. 

میرزاده تصریح کرد: از میان واحدهای دانشگاهی بیش از هزار شرکت دانش بنیان و مراکز رشد راه اندازی شده و این شرکت‌ها با هدف رشد اقتصاد رشد دانش بنیان کشور و با محقق کردن اقتصاد مقاومتی در کشور بیش از 800 محصول به بازار عرضه کرده و آنها را به تولید انبوه رسانده اند.

وی ادامه داد: وابستگی دانشگاه آزاد به شهریه دانشجویان 86 درصد است که من امیدوارم این میزان به 40 درصد برسد. 

میرزاده افزود: در حوزه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی باید فعال تر عمل کنیم و امروزه‌ حرکت‌های خوبی در معرفی دانشمندان فاخر انجام شده است. 

وی با بیان اینکه پایان نامه‌های ارشد و دکترای این دانشگاه در سطح استان‌های کشور توزیع شده تا به بررسی آثار مشاهیر پرداخته شود، گفت: خواجوی کرمانی یک عارف نامی است و دانشگاه آزاد اسلامی برای مراقبت از فرهنگ کشور در شورای راهبردی فرهنگی برگزاری کنگره خواجو  را به تصویب رسانده است. 

وی اظهار داشت: کنگره خواجوی کرمانی با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری کرمان انجام می‌شود و قرار است همه کتاب‌ها و آثار خواجوی کرمانی از سراسر دنیا از جمله آلمان جمع آوری شده و به وسیله انتشارات این دانشگاه به چاپ برسند. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتقای رتبه علمی کشور مدیون فعالیت‌های دانشگاه آزاد/ وابستگی هزینه‌های دانشگاه به شهریه دانشجویان کاهش می‌یابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..