تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسبقیان پاسخ قانع کننده ای به کادر فنی ترامپولین نداده است

نوظهوری گفت: اسبقیان نتوانست به مطالبات کادر فنی ترامپولین پاسخ قانع کننده ای بدهد به همین دلیل آن ها تصمیم به استعفا گرفتند.

اسبقیان پاسخ قانع کننده ای به کادر فنی ترامپولین نداده استبه گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حبیب نوظهوری مسئول کمیته ترامپولین فدراسیون ژیمناستیک درباره استعفای دست جمعی کادر فنی تیم ملی ترامپولین گفت: در چند ماه اخیر ترامپولین با افت زیادی مواجه شده است و به هیچ مسابقه‌ای اعزام نمی‌شود. کادر فنی بر روی این نکته تاکید دارند که بدون فعالیت و اعزام به مسابقات مختلف چه دلیلی دارد که در تیم حضور داشته باشند. به همین دلیل تصمیم گرفتند به طور دسته جمعی استعفا دهند.

وی افزود: بنده حرف کادر فنی را به اسبقیان سرپرست فدراسیون رساندم اما جواب او قانع کننده نبود. اسبقیان معتقد است مربیان ترامپولین ابلاغ مربیگری ندارند اما او فراموش کرده است که هنگام ورودش به فدراسیون اعلام کرده بود ابلاغ‌هایی که از فدراسیون قبلی صادر شده است همچنان معتبر است.

نوظهوری درباره استعفای خودش ادامه داد: بنده استعفا نخواهم داد زیرا کاندیدای ریاست فدراسیون هستم اگر بنده استعفا می‌دادم همه مرا مقصر اصلی می‌دانستند که البته در حال حاضر نیز در مظن اتهام هستم در حال حاضر ژیمناستیک باید در آرامش باشد تا وزارت ورزش و جوانان بتواند هرچه سریع‌تر انتخابات را برگزار کند. من خانواده ژیمناستیک را به آرامش دعوت می‌کنم و سعی می کنم کادر فنی را از کار خود منصرف کنم.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسبقیان پاسخ قانع کننده ای به کادر فنی ترامپولین نداده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..