تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت یک مسئول تونسی مرتبط با تروریست‌ها

نهادهای امنیتی تونس یکی از کارکنان یک موسسه دولتی را به اتهام همکاری با تروریست‌ها برای اجرای عملیات‌های خرابکارانه در کشور بازداشت کردند.

طبق گزارش شبکه روسیا الیوم، الشیبانی گفت: در دسامبر سال 2016، نیروهای امنیتی تونس موفق شدند فعالیت 11 باند تروریستی را متوقف و 62 نفر را که مظنون به دست داشتن در فعالیت‌های تروریستی بودند، بازداشت کنند که یک مسئول حکومتی نیز در میان این بازداشت‌شدگان بود.

به گفته وی، این مسئول دولتی تونس اطلاعات مربوط به طرح‌های مبارزه با تروریسم را در اختیار تروریست‌ها قرار داده است.

الشیبانی از افشای نام و منصب این مسئول دولتی خودداری کرد و تنها گفت که با دستگاه‌های امنیتی در ارتباط است و می‌تواند اطلاعاتی از این دست را بدست آورد.

اخیرا الباجی قاید السبسی رئیس جمهور تونس اعلام کرد که تعداد تروریست‌های این کشور در خارج حدود 2926 نفر است که در چندین کشور حضور دارند.

وی درباره بازگشت تروریست‌ها به تونس نیز اظهار داشت: بازگشت به کشور بر اساس قانون اساسی حق این افراد است و متن قانون اساسی نیز قاطع است اما اگر خواسته ملت عدم بازگشت این افراد است در آن صورت در این مسئله تجدیدنظر می‌کنیم اما نه به روش وحشی‌گری بلکه به روش‌هایی که به راه‌حل برسیم و اگر قرار باشد قانون اساسی را تغییر بدهیم مسئولیت آن را می‌پذیریم.

منبع: فارس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت یک مسئول تونسی مرتبط با تروریست‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..