تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلایه مدیر موسسه هنرمندان پیشکسوت از مصاحبه برخی هنرمندان

مراسم تجلیل از هنرمندان پیشکسوت متولدین دی باحضور هنرمندان به همت موسسه هنرمندان پیشکسوت برگزار شد.


مراسم با قرائت قرآن و سرود ملی آغاز شد و در ادامه عباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت گفت: از همه هنرمندان به خاطر حضورشان تشکر می‌کنم و از داریوش  ارجمند، جلیل فرجاد، اسماعیل خلج، محسن علی اکبری، صفا آقاجانی تشکر ویژه دارم که به خاطر تبریک تولد به هنرمندان در این مراسم حاضر شدند. 

وی ادامه داد: به خاطر دوری مسیر  هنرمندان شهرستان به تهران نمی‌آیند بلکه برای آنها در بهترین رستوران شهرستان به همراه خانواده تولدی برگزار می‌شود.
 
عظیمی در ادامه در خصوص جلسه اختصاصی با وزیر ارشاد عنوان کرد: جلسه‌ای با وزیر داشتم که دکتر صالحی علاوه بر وظایف سازمانی که دارند به عنوان احساس و وظیفه شخصی خود پیگیر حال هنرمندان هستند.  

وی ادامه داد: با همکاری دکتر سعید طلوعی شهردار منطقه 7 ساختمان جدید در مرحله اتمام پروژه هستیم و قرار است در ساختمان جدید گالری سالن چند منظوره داشته باشیم.

عظیمی اظهار داشت: گله‌هایی از برخی مصاحبه‌های هنرمندان دارم که اگر عضو موسسه باشند، حتما ما پیگیر کار آنها هستیم. 660 هنرمند عضو داریم و ملاقات در خانه، عیادت در بیمارستان، جشن و سفر برای هنرمندان تدارک دیده‌ایم و اگر مشکلی برای هنرمندان به وجود بیاید با ما در میان بگذارند.

وی در خصوص چاپ‌کتاب نگارگری عنوان کرد : در این مدت دو کتاب نمایشی چاپ کردیم اما قرار است اولین کتاب نفیس  ما در حوزه نگار گری چاپ کنیم  امیدوارم بتوانیم روزی فیلم بسازیم .
 
علی مرادخانی رییس هیات امنا موسسه پیشکسوتان در ادامه ضمن تبریک به هنرمندان متولدین دی ماه گفت: خداروشکر که خداوند دوستان خوبی را به ما داده است و خوشحالم این عزیزان را به بهانه تولدشان اینجا می‌بینم. همین جمع شدن هنرمندان کنار هم و با خبر شدن از حال یکدیگر ارزشمند است.
 
وی ادامه داد: به آقای عظیمی پیشنهاد دادم علاوه بر سفر به شهرهای دیگر، تور تهران گردی داشته باشیم و برنامه رفتن به موزه و‌ جاهای دیدنی تهران را مدنظر قرار دهیم.

مهوش صبرکن، محمود پاک نیت (بازیگر)، افلیا پرتو (موسیقی)، اکبر آزاد (شاعر)، تورج شعبان خانی (آهنگساز)، سید حسن ارژنگ نژاد (مسن‌ترین مجسمه ساز متولد 1300)، علی اکبر پور (موسیقی)، رضا نور بختیار (تجسمی)، یوسف سیف (سینما)، ایرج یکه زارع (تجسمی)، داود کیانیان (تئاتر)،  حجت السلام سید جعفر کشفی (خوشنویس)، محمد ابراهیم جعغری (تجسمی)، محمد اسماعیل فضل فرهادی (تجسمی) و داوود فرشباف اواسانی (تجسمی) حضور داشتند.

در این مراسم یادی از مرحوم جعفر والی شد و فاتحه‌ای قرائت کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلایه مدیر موسسه هنرمندان پیشکسوت از مصاحبه برخی هنرمندان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..