تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال انتخاب مجدد روحانی کمتر و کمتر می‌شود

به گزارش افکارنیوز،

 فرمانده رکن اطلاعات ارتش رژیم اسرائیل چندی قبل در سخنانی مدعی شده است که با انتخاب مجدد «حسن روحانی» در سمت ریاست جمهوری در 5 یا 6 سال بعد، ایران دیگری قابل تجربه خواهد بود.

به نوشته وبگاه شبکه آلمانی «دویچه وله»،  سرلشکر «هرزل هالوی» رییس رکن اطلاعات ارتش اسرائیل اخیرا در سخنرانی در دانشگاه تل‌آویو گفت: «اگر حسن روحانی در ماه مه 2017 مجددا رییس جمهور شود، ما ظرف 5 یا 6 سال بعد ایران دیگری را تجربه خواهیم کرد.»

وی که این سخنان را درپایان نوامبر سال 2016 بیان داشته، افزود: «حسن روحانی بهتر از هر سیاستمدار ایرانی نیازهای مردم این کشور را شناخته است.»

هرزل هالوی همچنین پیش‌بینی نمود که احتمال انتخاب مجدد روحانی کمتر و کمتر می‌شود. وی با انتقادهایی در داخل کشور مواجه است و اینک موفقترین دستاورد سیاست خارجی او (برجام) زیر سئوال رفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال انتخاب مجدد روحانی کمتر و کمتر می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..