تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش متفاوت احسان خواجه امیری به توهین کاربران! + تصاویر

احسان خواجه امیری ، با انتشار پستی در اینستاگرامش نسبت به توهین کاربران واکنش نشان داد.

واکنش خواجه امیری به توهین کاربران

احسان خواجه امیری خواننده موسیقی پاپ کشورمان و فرزند ایرج خواجه امیری خواننده پیشکسوت در پست‌ اینستاگرامی خود نسبت به توهین کاربران به پست منتشر شده اش واکنش نشان داد.

چند روز گذشته احسان خواجه امیری سالروز تولد پدرش، ایرج خواجه امیری را در صفحه خود تبریک گفت و نوشت: "امروز تولد پدر عزیزمه دیروزم تولد مادرم بود این اولین بار هست که روز تولدشون کنارشون نیستم خدا سایه شون رو بالای سرم نگه داره".

احسان خواجه امیری

اما بعد از انتشار این پست تعدادی از کاربران در زیر پست وی کامنت های نامناسبی را درج کردند؛ پس از این اتفاق وی با انتشار پستی دیگر نسبت به این توهین ها واکنش نشان داد و نوشت: "خجالت میکشم از خوندن بعضی از کامنت ها چی شد که ما به اینجا رسیدیم؟ با بی احترامی کردن و مسخره کردن اعتقاد های هم میخندیم. این عکسی بود که امروز گذاشتم بگم ما ملتی هستیم که اینجوری در کنار هم زندگی می کردیم ولی به خاطر کامنت های زشتی که نوشته شد مجبور شدم پاکش کنم.

اینجا ایران، آبادان؛ جایی که مسجد و کلیسا در همسایگی هم هستن چون دیدم بعضی ها دارن زیر عکس پدرم که پست قبلی هست کامنت میدن گفتم راحت باشن اینجا"

احسان خواجه امیری

باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط:

اولین کادوی روز پدر احسان خواجه امیری + عکس

ناراحتی احسان خواجه امیری برای عدم حضورش در مراسم ختم حبیب+عکس

کار کردن سخت احسان خواجه امیری و روزبه بمانی +عکس

سلفی جدید احسان خواجه‌ امیری با علیخانی + عکس

عکس جدید همسر احسان خواجه امیری و علت لغو کنسرتش در آمریکا +تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش متفاوت احسان خواجه امیری به توهین کاربران! + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..