تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کونته درباره دو بازیکن جوان تیمش می گوید

سرمربی چلسی مدعی شده چارلی موسوندا و کندی ممکن است دوباره به طور قرضی به تیمی دیگر بروند.

به گزارش کاپ، آنتونیو کونته، سرمربی آبی های لندن درباره دو بازیکن جوان تیمش گفته: برای موسوندا و کندی این ماه ماه مهمی است. آن ها به تیمی دیگر قرض داده شده بودند و مهم است که ببینیم این ماه چه می شود. باید شرایط را بررسی کنیم و بهترین تصمیم را بگیریم و راه حلی برای باشگاه پیدا کنیم. و البته مهم تر از همه برای خود این بازیکنان. این را می دانیم که اگر موسوندا و کندی یک ثانیه هم برای ما بازی کنند نمی توانند به طور قرضی به تیمی دیگر بروند. به همین دلیل باید به خوبی ارزیابی کنیم. کندی دو هفته است که با ما تمرین می کند، چارلی هم 10 روز است که تمرین می کند. باید بررسی کنیم و بهترین تصمیم را برای آن ها بگیریم. تصمیم که هم برای تیم، هم برای باشگاه و هم برای من خوب باشد.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کونته درباره دو بازیکن جوان تیمش می گوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..