تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سریال تلویزیونی با محتوای قیام ۱۹ دی ساخته می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، نصرت الله لطفی ظهر شنبه در دیدار اعضای ستاد دهه بصیرت با آیت الله العظمی نوری همدانی با اشاره به ضعف قم در حفظ و نگهداری از میراث ماندگار تاریخی خود، اظهار کرد: خلأیی که در قم با آن مواجه هستیم این است که نه برای قیام ۱۵ خرداد و نه قیام ۱۹ دی که مردم قم بنیانگذار آن بوده‌اند هیچ اثر ماندگار هنری وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه امروز در اثبات اینکه قیام ۱۵ خرداد از قم آغاز شده است گاهی با مشکل رو به رو می‌شویم، افزود: برای جلوگیری از تحریف تاریخ در زمینه قیام ۱۹ دی نیز اولین مجوزها و تأمین منابع مالی ساخت سریالی به منظور به نمایش کشیدن قیام ۱۹ دی انجام شده است و به زودی مراحل ساخت این سریال آغاز می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: کتاب ۲ هزار صفحه‌ای از اسناد ساواک که نشانگر نقش مرجع عالی قدر در پیروزی انقلاب اسلامی است در دست تدوین و چاپ است.

وی با تأکید بر اینکه نباید از نقش برجسته روحانیت در ماندگاری انقلاب فاصله گرفت، تأکیدکرد: آنچه در دی ماه سال ۵۶ رخ داد بیت مرجعیت بسیاری اثرگذار بود و همان بصیرتی که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند، دشمن‌شناسی، وقت‌شناسی و عمل به هنگام قیام ۱۹ دی را رقم زد.

لطفی با اشاره به اینکه بعد از رحلت آقا مصطفی خمینی و مقاله‌ای که روزنامه اطلاعات منتشر شد خون مردم قم به جوش آمد، افزود: ظرف چند ساعت با دستور مراجع عالیقدر مردم حرکت کردند و اوج حرکت در بعد از ظهر روز ۱۹ دی ماه در دفتر آیت الله نوری همدانی بود.

وی با تأکید بر اینکه بصیرت به تمام معنا را در قیام ۱۹ دی می‌توان مشاهده کرد، تصریح کرد: وضع حال افراد ملاک قضاوت است، بسیاری بوده‌اند که با پرونده درخشانی که داشتند در همان سال‌های اولیه انقلاب بریدند، اما مرجعی مانند آیت الله نوری همدانی در همه مقاطع حمایتگر انقلاب بوده‌ است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم تأکید کرد: در اتفاقات سال ۸۸ و برای خلق حماسه ۹ دی نیز مقدماتی انجام شد که نقطه آغازین این اتفاقات از سخنرانی‌های آیت الله نوری همدانی بود که در آن روزها برگزار شد که هشدار را به عوامل فتنه دادند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سریال تلویزیونی با محتوای قیام ۱۹ دی ساخته می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..