تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسکین‌ها، نقشه‌ی Clash و رویداد درون برنامه‌ای در محتوای جدید بازی Smite

اسکین‌ها، نقشه‌ی Clash و رویداد درون برنامه‌ای در محتوای جدید بازی Smite

خالقین بازی Smite، پس از رونمایی از کاراکتر جدید این بازی به نام موریگان (The Morrigan)، اعلام کردند که شگفتی‌های بیشتری در پچ جدید این بازی وجود دارد . برای اطلاع از جزئیات پچ جدید بازی Smite، در ادامه‌ی خبر با تک‌شات همراه باشید.

 

بازی Smite، عنوانی در سبک MOBA است که توسط استودیو های-رز به صورت رایگان (Free-to-Play) عرضه شده است. این استودیوی آتلانتایی، با اضافه کردن Japanese pantheon و چند رویداد مولتی‌پلیر در بازی Smite، سال بزرگی را پست سر گذاشته است. های-رز در ماه گذشته نیز، در دو مناسبت جمعه‌ی سیاه و کریسمس، جم‌های بازی را با تخفیف فوق‌العاده در اختیار کاربران بازی قرار داد.

 

با ورود به سال جدید میلادی، استودیو های-رز از کاراکتر جدید این بازی به نام موریگان رونمایی کرد که این شخصیت، در پچ جدید بازی (پچ 3.25) به عنوان یک گاد وارد گیم‌پلی می‌شود و تعداد کاراکترهای بازی را به ۸۴ نفر می رساند. در ادامه، آنها پس از رونمایی از بازی موبایلی جدیدشان در سبک کارتی، اطلاعات بیشتری از پچ 3.25 را نیز در اختیار وب‌سایت‌های خبری قرار دادند.

 

طبق وعده‌ی سازندگان، پچ 3.25 در روز ۲۱ دی‌ماه برای پلتفرم PC و یک هفته بعد برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. کاربران پس از نصب محتوای جدید، به کاراکتر موریگان دسترسی دارند و علاوه بر این، اسکین‌های جدید و جالبی از جمله اسکین پرطفدار Drums Out برای کاراکتر ریجین (Raijin) در اختیارشان قرار می‌گیرد.

 

همچنین، رویدادی به نام The Path Of The Phantom Queen در مدت زمانی محدود در بازی وجود دارد که اعضای Twitch Prime می‌توانند به صورت رایگان به این رویداد دسترسی داشته باشند. کسانی که عضو Twitch Prime نیستند نیز می‌توانند با هزار جِم این رویداد را خریداری کنند.

 

استودیو های-رز در انتها افزود که یک نقشه‌ی کاملا بازسازی شده در اختیار بازیکنانی قرار می‌گیرد که طرفدار نوع بازی Clash هستند. شما در ادامه می توانید برخی از اسکین‌های جدیدی که در پچ 3.25 قرار دارند، مشاهده کنید:

 

Smite

 

Smite

 

Smite

 

Smite

 

Smite

 

Smite
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسکین‌ها، نقشه‌ی Clash و رویداد درون برنامه‌ای در محتوای جدید بازی Smite»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..