تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منافقین ۳۰ نفر را ترور کردند / ۱۸ دی هم با خون شهدا رنگین شد

ساعت: 13:38 منتشر شده در مورخ: 1395/10/18 شناسه خبر: 1000144

هجدهم دی ماه، مصادف با سالروز ترور حداقل ۳۰ ایرانی بی گناه در بین سالهای ۵۷ تا ۷۸ در شهرهای مختلف کشور به دست ایادی آمریکا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، هجدهم دی ماه، مصادف با سالروز ترور حداقل ۳۰ ایرانی بی گناه در بین سالهای ۵۷ تا ۷۸ در شهرهای مختلف کشور به دست ایادی آمریکا است. اسامی این شهدا به شرح زیر است:

جواد شهبازی در سال ۱۳۰۵ در استان تهران متولد شد و ۱۸ دی ماه ۱۳۵۷ در حالی که کارگر بود در قم ترور شد و به شهادت رسید.

حمید قدرتی محمدجانلو ۳ فروردین ماه ۱۳۳۹ در استان اردبیل متولد شد و ۱۸ دی ماه ۱۳۵۸ در مهاباد در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمدرضا بهروزی ۹ مهر ماه ۱۳۱۷ در استان فارس متولد شد و ۱۸ دی ماه ۱۳۵۸ در آبادان در یک عملیات بمب گذاری به شهادت رسید.

حسنعلی رسمی در سال ۱۳۳۹ در استان اصفهان متولد شد و ۱۸ دی ۱۳۵۹ در حالی که کادر ارتش بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

عباد تیموری ۲۵ بهمن ماه ۱۳۳۳ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۱۸ دی ماه ۱۳۵۹ در جلبر ارومیه در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

بهروز ابوحمزه ۱۲ خرداد ماه ۱۳۴۱ در استان تهران متولد شد و ۱۸ دی مامه ۱۳۶۱ در سقز در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

علی جلالی ۱ بهمن ماه ۱۳۴۵ در استان اصفهان متولد شد و ۱۸ دی ماه ۱۳۶۱ در دیواندره در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

یحیی حلوی اینجار ۲ خرداد ماه ۱۳۳۲ در استان آذربایجان شرقی متولد شد و ۱۸ دی ماه ۱۳۶۱ در حالی که کادر ارتش بود در پایگاه ایرانخوی سقز در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

سید حسن میرهادی ۱۰ خرداد ماه ۱۳۴۱ در استان اصفهان متولد شد و ۱۸ دی ماه ۱۳۶۱ در حالی که سرباز وظیفه بود در دیواندره در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

شعبان حیدرزاده ۶ بهمن ماه ۱۳۴۲ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۱۸ دی ماه ۱۳۶۱ در حالی که کارمند یکی از نهادهای دولتی بود در سنندج در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمد اسماعیل محسنی هماگرانی ۲۵ خرداد ماه ۱۳۳۸ در استان اصفهان متولد شد و ۱۸ دی ماه ۱۳۶۱ در حالی که نیروی  کادر ارتش بود در دیواندره در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

رحمت الله شاکری ۲۹ فروردین ماه ۱۳۲۹ در استان اصفهان متولد شد و ۱۸ دی ماه ۱۳۶۱ در حالی که کادر ارتش بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

رضا روحی پرکوهی ۸ شهریور ماه ۱۳۴۲ در استان مازندران متولد شد و ۱۸ دی ماه ۱۳۶۲ در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

حبیب الله سلاجقه ۱۰ دی ماه ۱۳۴۰ در استان کرمان متولد شد و ۱۸ دی ماه ۱۳۶۲ در پیرانشهر در حالی که نیروی کادر ارتش بود در پیرانشهر در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

همت شعبانی ۱۰ شهریور ماه ۱۳۴۰ در استان هرمزگان متولد شد و ۱۸ دی ماه ۱۳۶۲ در حالی که سرباز وظیفه بود در سردتش در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

علی سلیمی ۹ مرداد ماه ۱۳۴۳ در استان کرمانشاه متولد شد و ۱۸ دی ماه ۱۳۶۲ در حالی که سرباز وظیفه بود در پیرانشهر در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

داود نشاطی ۲ آذر ماه ۱۳۳۹ در شهرستان آستارا در استان گیلان متولد شد و ۱۸ دی ماه ۱۳۶۲ در حالی که سرباز وظیفه بود در پسوه پیرانشهر در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

حسن عبدالهی ۲ شهریور ماه ۱۳۴۱ در استان همدان متولد شد و ۱۸ دی ماه ۱۳۶۲ در حالی که سرباز وظیفه بود در بانه در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

عنایت علی پور ۱۸ فروردین ماه ۱۳۴۱ در استان گیلان متولد شد و ۱۸ دی ماه ۱۳۶۲ در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

غلامعباس قلی زاده در استان کرمان متولد شده بود و ۱۸ دی ماه ۱۳۶۲ در حالی که سرباز وظیفه بود در مریوان در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

حسن ملایی ۲۰ مردادماه ۱۳۳۹ در استان خراسان متولد شد و ۱۸ دی ماه ۱۳۶۲ در حالی که سرباز وظیفه بود در مهاباد در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

حسن مهماندوست ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۳۳۲ در استان گیلان متولد شد و ۱۸ دی ماه ۱۳۶۳ در حالی که کارمند بود در مدرسه شهید رجایی تهران ترور شد و به شهادت رسید.

حبیب الله شعبانی ۱۰ شهریور ماه ۱۳۴۵ در استان خراسان متولد شد و ۱۸ دی ماه ۱۳۶۳ در مهران در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمدرضا عالی مقدم ۱۴ تیر ماه ۱۳۴۴ در استان خراسان متولد شد و ۱۸ دی ماه ۱۳۶۳ در جاده مهران در ساوجبلاغ در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

بهرام صدیقی ۲۰ اسفند ماه ۱۳۴۶ در استان آذربایجان شرقی متولد شد و ۱۸ دی ماه ۱۳۷۴ در زاهدان در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

قباد منصور بیگی در استان ایلام متولد شد و ۱۸ دی ماه ۱۳۷۸ در ایلام در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

علیرضا علیحسنی در شهرستان ایلام متولد شده بود و ۱۸ دی ماه ۱۳۷۸ در ایلام در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

حمیدرضا قاسم زاده قطبی در استان ایلام متولد شده بود و ۱۸ دی ماه ۱۳۷۸ در ایلام در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منافقین ۳۰ نفر را ترور کردند / ۱۸ دی هم با خون شهدا رنگین شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..