تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت برای بخشودگی سود تسهیلات بانکی عزم کافی داشته باشد/با تغییر نام طرح مسکن مهر، نمی توان مردم را خانه دار کرد

ساعت: 13:31 منتشر شده در مورخ: 1395/10/18 شناسه خبر: 1000173

بشیر خالقی تهیه مسکن برای مردم را از اولویت دولت ها بر شمرد و گفت: نمی توان با تغییر نام طرح مسکن مهر به مسکن اجتماعی مردم را خانه دار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بشیر خالقی در گفتگو با خبرنگار ۸دی در خصوص توقف اجرای پروژه عظیم مسکن مهر اظهار داشت: دولت باید طرح های نیمه کاره مسکن مهر را تمام کند و مجلس نیز مصوبه ای را داشت تا اوضاع نابسامان مسکن حل شود.

وی با بیان اینکه مزایا و معایب مسکن مهر باید بررسی شود، افزود: مسکن اساسی ترین نیاز مردم است و باید دید مسکن مهر موفق بوده یا نبوده است.

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با تغییر اسم در طرح مسکن انقلابی در وضعیت خانه دار شدن مردم رخ نمی دهد، گفت: اسم گذاشتن بر روی خانه دار کردن مردم مهم نیست و مسکن مهر و یا مسکن اجتماعی تاثیری در وضعیت مسکن ایجاد نمی کند.

خالقی با اعلام اینکه کیفیت کار در تهیه مسکن مهم است، اظهار کرد:  دولت تصمیم گرفت که طرح مسکن مهر تمام شود.

وی با اشاره به اینکه دولت ها یقینا برای ساماندهی مسکن مردم برنامه هایی را صورت می دهند، گفت: وقتی دولت فعلی اعلام می کند مسکن اجتماعی حتما روی این موضوع کار کرده است و دولتی که در آینده خواهد آمد حتما برنامه متفاوت تری نسبت به مسکن خواهد داشت.

نماینده مردم خلخال با اشاره به اینکه تهیه مسکن از اولویت های اولیه هر دولتی است، افزود: کشور وضعیت اعتباری مناسبی ندارد و ۹۰ درصد بودجه ما جاری است و از این بین ۱۰درصد برای اعتبارات عمرانی صرف می شود.

خالقی با ابراز ناراحتی از رکود موجود گفت: ساخت و ساز در کشور می توانست اشتغال در کشور ایجاد کند اما اکنون رکود ایجاد شده است.

وی همچنین در خصوص بخشودگی سود جرایم تسهیلات بانکی زیر صد میلیون تومان گفت: مجلس به جد پیگیر بخشودگی سود جرایم و دیرکرد تسهیلات بانکی زیر یکصد میلیون تومان است.

نماینده مردم خلخال با اعلام اینکه دولت باید عزم کافی برای اجرای مصوبه مجلس داشته باشد، افزود: باید به هر دلیلی که ممکن است سود تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیون تومان بخشیده شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت برای بخشودگی سود تسهیلات بانکی عزم کافی داشته باشد/با تغییر نام طرح مسکن مهر، نمی توان مردم را خانه دار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..