تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تأکید فرماندار گرمه بر توجه به ورزش بانوان

ساعت: 13:37 منتشر شده در مورخ: 1395/10/18 شناسه خبر: 999919

فرماندار گرمه با بیان اینکه این که سلامت جامعه در گروه سلامت بانوان خواهد بود گفت: توجه به ورزش بانوان یک الزام و ضرورت انکارناپذیر است و یکی از شاخصه‌های سلامت جامعه بانوان هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری گرمه، محمدزاده فرماندار شهرستان گرمه در جلسه شورای ورزشی این شهرستان با تأکید بر اهمیت و نقش ورزش در سلامت جسمانی، اخلاقی و تقویت روحیه و منش پهلوانی گفت: هرچند ظرفیت و پتانسیل ورزشی بالایی در شهرستان وجود دارد و با وجود هیئت‌های ورزشی فعال، امکانات و منابع محدود است اما در حال حاضر بهترین کار در زمینه ورزش این است که از ظرفیت‌های موجود حداکثر استفاده را داشته باشیم.

 وی ابراز امیدواری کرد ادارات و هیئت ورزشی با برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند نسبت به تدوین برنامه‌های شاد و مفرح در ایام دهه فجر اقدام نمایند.

فرماندار شهرستان گرمه همچنین به حضور کم‌رنگ ورزش بانوان در شهرستان اشاره کرد و بر ضرورت تشکیل هیئتی قوی و همه‌جانبه از بانوان فعال ورزشی و صاحب‌نظران این بخش جهت بررسی موضوع و ارائه راهکار تأکید نمود.

وی با بیان اینکه این‌که سلامت جامعه در گروه سلامت بانوان خواهد بود تأکید کرد: توجه به ورزش بانوان یک الزام و ضرورت انکارناپذیر است و یکی از شاخصه‌های سلامت جامعه بانوان هستند.

خاطرنشان می‌گردد در حال حاضر 31 هیئت ورزشی مختلف در سطح شهرستان گرمه در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تأکید فرماندار گرمه بر توجه به ورزش بانوان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..