تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




4200 سارق در آذربایجان‌شرقی دستگیر شدند/ افزایش 85 درصدی میزان کشف به وقوع سرقت‌ها

ساعت: 13:42 منتشر شده در مورخ: 1395/10/18 شناسه خبر: 1000299

محمدی گفت: در سال جاری 197 باند سرقت متلاشی و تعداد 4 هزار و 200 نفر به دلیل ارتکاب سرقت شناسایی و دستگیر شده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش آناج، علی محمدی اظهار داشت: موضوع سرقت و کاهش آن از مطالبات به حق مردم و البته از دغدغه های مهم پلیس استان در راستای ارتقای امنیت عمومی به شمار می رود.

این مسئول انتظامی با بیان این که برای کاهش جرم و پیشگیری از آن، آحاد مردم و تمام دستگاه ها، سهم و نقش دارند، تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت در بدنه نیروی انتظامی در استان و شهرستان‌ها را از برنامه‌های مهم و البته ثاتیرگذار پلیس در این مسیر عنوان کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های پیشگیرانه در سال جاری کاهش انواع گوناگون سرقت را در سطح استان به همراه داشته و در مجموع، در کل سرقت‌ها پنج درصد کاهش داشتیم.

محمدی با اعلام کاهش پنج درصدی مجموع سرقت ها، از ابتدای سال تا پایان آذر ماه خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این مدت سرقت مسلحانه در استان رخ نداده و سرقت به عنف نیز 28 درصد کاهش یافته است.

وی در کنار کاهش مجموع سرقت‌ها، از افزایش 85 درصدی میزان کشف به وقوع سرقت‌ها در این مدت خبر داد و گفت: در سال جاری 197 باند سرقت متلاشی و تعداد 4 هزار و 200 نفر به دلیل ارتکاب سرقت شناسایی و دستگیر  شده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با تاکید بر تداوم و تشدید اقدامات پلیس استان در حوزه پیشگیری از جرایم به ویژه سرقت، تقویت همکاری دیگر نهادها و دستگاه‌ها را در این زمینه خواستار شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «4200 سارق در آذربایجان‌شرقی دستگیر شدند/ افزایش 85 درصدی میزان کشف به وقوع سرقت‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..