تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علائم آنفلوانزای پرندگان در رشتخوار مشاهده نشده است

به گزارش راه دانا؛ به نقل از چهل ماه نیوز، جعفر کامیاب پور سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان رشتخوار صبح امروز از برگزاری کلاس های آموزشی آنفولانزای فوق حاد پرندگان در این شهرستان خبر داد و افزود: با توجه به بروز چند مورد بیماری تنفسی در برخی از استان های کشور و با توجه به اهمیت ترویج و پیشگیری بیماری فوق حاد پرندگان یک دوره کلاس آموزشی جلوگیری از شیوع بیماری فوق حاد پرندگان در رشتخواربرگزار شد.

وی همچنین در ادامه در رابطه با برگزاری این کلاس ها افزود: در این دوره اصول و مقررات قرنطینه ای،  بهداشتی آموزش داده شده و بر لزوم رعایت موارد بیوسکوریتی تاکید شد.

کامیاب پور در ادامه تصریح کرد: با توجه به مراقبت های انجام شده توسط شبکه دامپزشکی شهرستان رشتخوار تا کنون هیچ گونه موردی از بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان در طیور صنعتی و سنتی  رشتخوار مشاهده نشده است.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان رشتخوار در ادامه در رابطه با گفت: آنفولانزای فوق حاد پرندگان بیماری مسری و مشترک انسان و دام می باشد و با توجه به شرایط فصول سرد امکان اتقال بیماری از پرندگان مهاجر به طیور سنتی و صنعتی وجود دارد.

وی با تاکید بر جلوگیری ازهرگونه تماس پرندگان مهاجر با طیور صنعتی و سنتی در سطح  شهرستان یاداور شد: اهالی محترم در سرتاسر شهرستان ازهرگونه تماس پرندگان مهاجر با طیور بومی خود جلوگیری کنند، چرا که با توجه به ماهیت این بیماری و امکان سرایت آن به انسان می بایست مراقبت به صورت جدی انجام پذیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علائم آنفلوانزای پرندگان در رشتخوار مشاهده نشده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..