تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین فاز صادرات بار از ایستگاه ریلی باز بین المللی بناب آغاز می شود

به گزارش ایرنا، علی خدایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تخلیه بار در ایستگاه باز بین المللی بناب با کد 0710 از سال گذشته در دست انجام قرار دارد و این ایستگاه در شبکه (UIC) شناخته شده است.
وی تاکید کرد: طی 9 ماهه گذشته از سال جاری یک هزار و 360 واگن در این ایستگاه، بار تخلیه کرده اند و روزانه حدود 20 واگن تخلیه بار را انجام می دهند.
مدیر کل راه آهن شمالغرب کشور گفت: به تازگی از سوی یکی از شرکت ها صادرات خاک به کشور ازبکستان انجام می شود.
به گفته وی، طی 9 ماهه گذشته از سالجاری، 244 هزار تن بارگیری در این ایستگاه انجام شده که نسبت به سال گذشته نزدیک سه برابر تناژ بارگیری افزایش داشته است.
به گزارش ایرنا، مدیر کل راه آهن شمالغرب کشور گفت: عمده محموله های جابجایی از خط ریلی ایستگاه باز بین المللی بار بناب، گندم، مواد صنعتی شوینده، کاشی مواد معدنی و خاک سنگ روی است و مواد اولیه و صنعتی نیز از ترکیه و بنادر جنوبی وارد می شود.
ایستگاه باز بین المللی بار بناب یک ایستگاه بعد از سلطانیه قرار دارد، 2 ایستگاه باری خارج از حوزه این استان در استان‌های قزوین و مراغه فعال است و در این ایستگاه‌ها ترانزیت خارجی، حمل و بارگیری می شود.
ایستگاه باز بین المللی بناب، مبدا و مقصد بار ترانزیت در سطح شبکه های راه آهن‌های دنیا (UIC) شده است.
شبکه‌های راه آهن عضو اتحادیه بین المللی راه آهن‌ها می توانند از این ایستگاه به عنوان مبدا و مقصد کالا استفاده کنند.
7325/3001
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشاردهنده: مینا افشاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین فاز صادرات بار از ایستگاه ریلی باز بین المللی بناب آغاز می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..