تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آرسنال خواهان حفظ مرته ساکر

کد خبر: ۴۵۶۶۲۸

۸  بازدید

تیم فوتبال آرسنال خواهان تمدید قرارداد با مدافع میانی آلمانی و باتجربه خود است.

خبرگزاری فارس: بعد از مدتها که صحبت از خروج مرته ساکر از جمع توپچی‌های لندن مطرح بود، اکنون با اخباری که از تیم انگلیسی به گوش می‌رسد، به نظر می‌آید، وضعیت مدافع 32 ساله مشخص‌تر از قبل شده است.

مرته ساکر که در چند ماه گذشته گرفتار مصدومیتی سنگین بوده، طبق گزارش برخی منابع در تیم قدیمی لیگ برتر ماندگار است و آرسن ونگر، سرمربی این تیم نیزدر تکاپو برای تمدید قرارداد وی است.

 در این ارتباط مسئول فنی فرانسوی اظهار داشت: ما و مرته ساکر صحبت‌هایی انجام داده‌ایم و در حال  رایزنی با یکدیگر هستیم. فکر می‌کنم بتوانیم به توافق جدیدی برسیم.

 مدافع با تجربه که 3 سال قبل از تیم ملی آلمان خداحافظی کرد، در پایان ماه ژوئیه در دیداری دوستانه از ناحیه استخوان زانو دچار مصدومیتی سنگین شد و دور رفت فصل جاری را از دست داد. اتفاقی که منجر شد تا آرسنال حتی به فکر انتخاب جانشین برای وی باشد.

 به همین دلیل لندنی‌ها شوکودران موصطفی، مدافع تیم ملی آلمان که در فوتبال اسپانیا بازی می‌کرد را به عنوان جاشین وی انتخاب کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آرسنال خواهان حفظ مرته ساکر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..