تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طنز؛ از خداحافظی جوادخیابانی تا فرود آمدن کاندیدایی از مریخ!

علی زراندوز در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

جواد خیابانی پس از آخرین گزارش فوتبال خود، از دنیای گزارشگری خداحافظی کرد! نامبرده که سعی داشت در این گزارشِ آخر، از تمام هنرهای کلامی و آرایه‌های ادبی مثل: تشبیه، تلمیح، واج‌آرایی، سجع، جناس، مراعات نظیر، ایهام، ارسال‌المثل، استعاره و غزال‌آرایی(!) استفاده کند، تا دو ساعت پس از تمام شدن بازی، هنوز هم داشت به گزارش کردن ادامه می‌داد! چند ساعت بعد از اتمام این بازی، فیفا در بیانیه‌ای اعلام کرد نه‌تنها بینندگان بازی که این مسابقه را از تلویزیون‌های خود دنبال می‌کردند با این گزارش نفهمیدند بالاخره کدام تیم برد و کدام تیم باخت، بلکه خود تیم داوری، مربیان و بازیکنان هم به حدی گیج هستند که یادشان نمی‌آید کی چند تا گل در این بازی زده و کدام تیم باید الان از باختش ناراحت باشد و کدام تیم به خاطر بردش، خوشحالی کند!

به زمین نشستن یک سفینه فضایی در میدان پاستور تهران، موج جدیدی از نگرانی را در میان مردم ایجاد کرد. سخنگوی وزارت هوا و فضا در مصاحبه‌ای اعلام کرد برخورد نزدیک از نوع سوم با آدم فضایی‌ها رخ داده و در این برخورد گفت‌وگویی بین آدم‌فضایی‌ها و ماموران وزارت هوا و فضا رخ داده که نوار این گفت‌وگو در ادامه مصاحبه پخش شد:

مامور: سلام ... آقا تو منطقه پارک ممنوع سفینه رو نشوندین‌ها! جرثقیل نبردش!

آدم فضایی 1: نه داداش... راننده رو نشوندیم پشت فرمون؛ مامور بیاد می‌ره یه دور می‌زنه!

مامور: ببین داداش؛ اگه واسه خرید دلار و سکه اومدی باید بگم قیمت‌اش کشیده پایین، خودمون فروشنده‌ایم!

آدم فضایی: نه داداش... شنیدیم بعضی احزاب‌تون کاندیدا واسه انتخابات ندارن، براشون چند تا کاندیدا از مریخ آوردیم!

مامور: دیر رسیدی آقا... قبل از شما از سیاره مشتری اومدن معامله رو جوش دادن و کاندیدا رو دادن و رفتن!

آدم فضایی: ای بخشکی شانس... سفینه‌مون تو راه پنچر شد وگرنه ما زودتر می‌رسیدیم! ولی مشتری‌ها که کاندیداهاشون خیلی گوشت تلخن!

مامور: غصه نخور داداش! ما یه کارگردان داریم این طور وقت‌ها واسه قهرمان فیلم‌هاش دیالوگ می‌نویسه: یه کاندیدای تلخ، بهتر از یه انتخابات بی‌کاندیداست! عزت زیاد!


نادر قاضی‌پور باز هم پاره کرد اما این بار در حضور خبرنگاران و برگه‌های برنامه تحصیلی نوه‌اش را! او که به شدت به این برنامه معترض بود، به خبرنگاران گفت: «زمانی که ما در مجلس بودیم، برنامه‌مون ورزش، نرمش، سخنرانی(!) بود ولی باز شاکی می‌شدیم و لایحه برنامه ششم رو پاره می‌کردیم! اون وقت برداشتن به نوه من برنامه درسی دادن ریاضی، فیزیک، مثلثات. این همه فشار روی بچه‌های مردم درسته؟ همه که قرار نیست بعدا دکتر و مهندس بشن. این همه شغل خوب و پردرآمد که برای رسیدن بهش نه فیزیک لازمه بدونی نه مثلثات!»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طنز؛ از خداحافظی جوادخیابانی تا فرود آمدن کاندیدایی از مریخ!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..