تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بعد از وصول استعفای کی روش در مورد قبول یا رد آن حرف میزنم

اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال:

مسئولان فدراسیون فوتبال به بحث استعفای سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان واکنش نشان دادند.

بعد از وصول استعفاء در مورد قبول یا رد آن صحبت می کنیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که در ساعات اخیر زمزمه‌هایی از استعفای کارلوس کی‌روش مربی تیم ملی فوتبال ایران در اردوی امارات به گوش می‌رسد،اما مسئولان فدراسیون فوتبال در قبال این موضوع هیچ واکنشی نشان نداده‌اند البته عبدالکاظم طالقانی و فریدون اصفهانیان 2 عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با اعلام اینکه هیچ اطلاعی از استعفای سرمربی تیم ملی ندارند تصریح کرد:اولین باری است که چنین موضوعی را می‌شنویم و باید ببینیم آیا استعفای کی‌روش صحت دارد یا خیر.

اصفهانیان ادامه داد: تاکنون استعفای کی‌روش از قول هیچ یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال و نزدیکان تیم ملی نشنیدم اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد باید دید دلایل سرمربی تیم ملی برای استعفا چیست.به یقین هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از اثبات استعفای کی‌روش تشکیل جلسه می‌دهد و این موضوع را بررسی می‌کنیم با این وجود با هم تأکید می‌کنم هیچ استعفایی به مسئولان فدراسیون فوتبال نرسیده است.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بعد از وصول استعفای کی روش در مورد قبول یا رد آن حرف میزنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..