تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت ما کاور کردن محض نیست/ انتقاد آقای بازیگر از بلیت‌فروشی جشنواره

اشکان خطیبی در نشست خبری گروه‌های تلفیقی موسیقی فجر:

نشست خبری گروه موسیقی اشکان خطیبی در تالار وحدت برگزار شد.

فعالیت ما کاور کردن محض نیست/ انتقاد آقای بازیگر از بلیت‌فروشی جشنوارهبه گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست خبری گروه اشکان خطیبی در تالار وحدت برگزار شد.

در این نشست اشکان خطیبی گفت: کنسرت من و گروهم با اجرای من انجام می‌شود. از اینکه کنسرت به نام من بیان شده ناراحت هستم. در گروه ما ایده ها به شکل بداهه انجام می‌شود.

خطیبی ادامه داد: فعالیت ما کاور کردن محض نیست و سعی کردیم با شیوه نوین و جذاب آثار را اجرا کنیم.
 
وی افزود: از بابت بلیت فروشی کمی انتقاد دارم. تمامی بلیت‌ها باید به شکلی در سایت تخصصی موسیقی تلفیقی فروخته می‌شد. البته وجود نواقص طبیعی است و امیدواریم در سال های آینده مشکلات حل شود. نسبت به دستمزد و انتخاب سالن نیز انتقاد دارم. در هر صورت دور هم بودن در این جشنواره برایم از همه چیز مهم تر بود.

رمضان آهنگساز این گروه هم گفت: خطیبی خواننده بسیار خوبی است و با وجود کار در طراحی‌ها و نقاشی‌های همزمان با اجرا بهترین اتفاقات خواهد افتاد.

کارگردان گروه موسیقی اشکان خطیبی نیز از فعالیتشان گفت و بیان کرد: سعی کردیم با اضافه کردن رنگ و نقاشی موسیقی تاثیر گذار تری را اجرا کنیم. ساز و اجرا و نقاشی در این اجرا همزمان انجام می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت ما کاور کردن محض نیست/ انتقاد آقای بازیگر از بلیت‌فروشی جشنواره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..