تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویکی‌لیکس تهدید کرد اطلاعات شخصی کاربران توییتر را افشا می‌کند

اکانتی متعلق به سایت ویکی لیکس در توییتر تهدید کرد اطلاعات محرمانه کاربران تأییدشده توییتر را منتشر می‌کند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سایت افشاگر ویکی‌لیکس به‌تازگی ادعا کرده از کاربران تأییدشده توییتر اطلاعاتی در دست دارد که قصد دارد آنها را افشا کند. این ادعا از طریق اکانتی متعلق به این سایت در توییتر مطرح شده است. در پست‌هایی که از طریق این اکانت به اشتراک گذاشته شده گفته شده این اطلاعات شخصی شامل نام و نام خانوادگی، اطلاعات مالی، روابط خانوادگی و گرایش‌های سیاسی است.

توییتر تعداد کاربران تاییدشده خود را رسماً اعلام نکرده اما طبق برآوردها اکانت حدود 237000 کاربر این شبکه اجتماعی دارای تیک آبی است که نشان‌دهنده تأیید هویت آنهاست.  قابلیت تیک آبی در توییتر از سال 2009 ایجاد شد؛ تیک آبی هویت افراد مشهور و شناخته‌شده را تأیید می‌کند.

انتشار این خبر نگرانی‌های زیادی را در بین کاربران توییتر ایجاد کرده است. ویکی‌لیکس پیش از این نیز به افشای اطلاعاتی مانند شماره‌های امنیت اجتماعی در اسناد افشاگرانه‌اش متهم شده بود.

در این پست نوشته شده "تصمیم داریم از اکانت‌های تأییدشده توییتر و روابط خانوادگی، شغلی و مالی آنها دیتابیس آنلاینی ایجاد کنیم".

ویکی‌لیکس تهدید کرد اطلاعات شخصی کاربران توییتر را افشا می‌کند

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویکی‌لیکس تهدید کرد اطلاعات شخصی کاربران توییتر را افشا می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..