تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلایه یک گارگردان از کمبود بودجه: اگر حمایت نباشد هنرمندان دلسرد می‌شوند

گلایه یک گارگردان از کمبود بودجه: اگر حمایت نباشد هنرمندان دلسرد می‌شوند

فرهنگ > تئاتر - منیژه محامدی کارگردان تئاتر کمبود بودجه در این عرصه را عامل لطمه خوردن به جشنواره فجر می‌داند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلانی، منیژه محامدی کارگردان باسابقه تئاتر معتقد است که کمبود بودجه در حوزه نمایش باعث شده که جشنواره بین المللی تئاتر فجر نیز تحت تاثیر این موضوع قرار بگیرد.

این هنرمند و مدرس دانشگاه گفت: «حمایت از جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، در اصل حمایت از هنرمندان و برگزیدگانی است که در این جشنواره حضور دارند. اگر این حمایت نباشد، به طور حتم هنرمندان به مرور دلسرد خواهند بود.»

محامدی با اشاره به اجرای نمایش‌هایی که در طول سال اجرا شده‌اند در جشنواره فجر، اضافه کرد: «مسئله‌ای که در همه جشنواره‌های دنیا روی می‌دهد و ما هم شاهد این رویداد در جشنواره تئاتر فجر هستیم، وجود آثاری است که در طول سال اجرا شده‌اند. چرا که این اتفاق منطقی‌تر از وجود آثاری است که در مدت زمان کم برای حضور در جشنواره تولید می‌شوند.»

سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری سعید اسدی از اول تا دوازدهم بهمن ماه برگزار می‌شود.

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلایه یک گارگردان از کمبود بودجه: اگر حمایت نباشد هنرمندان دلسرد می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..