تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمالوند: نباید بگذاریم کار به استعفای کی روش بکشد

سرمربی گسترش فولاد تبریز گفت:قلیان را ممکن است که گاهی دیده باشم اما بازیکن سیگاری ندیدم.  

به گزارش کاپ، فراز کمالوند در حاشیه کلاس های مربیگری اظهار داشت: کلاس های مثبت و خوبی است. امیدوارم این کلاس ها ادامه پیدا کند و با حضور مدرسان خارجی ما بتوانیم سطح علمی مربیان را بالا ببریم.

وی درباره اختلاف بین کی روش و برانکو افزود: اختلاف به فوتبال ملی ما ضربه می زند و نباید وجود داشته باشد.

سرمربی گسترش فولاد در واکنش به شایعه استعفای کی روش تصریح کرد: نباید به سمتی برویم که این اتفاقات بیفتد. در آستانه حضور در جام جهانی هستیم و نتایج خیلی خوبی هم کسب کردیم. بهترین راهکار این است که فدراسیون و شخص تاج وارد شده و جلسه ای را برای حل اختلافات برگزار کنند. 

وی در خصوص انتقاد مربیان به زمان برگزاری کلاس ها افزود: گویا باید با این مدرسان خارجی هماهنگ می شد و این دوستان برنامه شان طوری بوده که نمی توانستند زمان دیگری بیایند وگرنه می شد زمان بهتری برگزار شود. 

کمالوند درباره وضعیت تیمش بیان داشت: خدا را شکر وضعیتمان خوب است. محسن حمیدی و خلعتبری از ما جدا شدند و اوسانی و نصرتی نیز تا این لحظه به ما اضافه شدند. احتمالا 2 بازیکن دیگر هم جذب می کنیم. 

وی در پایان درباره آماری سیگاری یا قلیانی بودن بازیکنان گفت: من چنین چیزی را ندیدم. قلیان را ممکن است که گاهی دیده باشم اما بازیکن سیگاری ندیدم.  


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمالوند: نباید بگذاریم کار به استعفای کی روش بکشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..