تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسانه‌هامرز بین تخریب و نقد را فراموش نکنند/اصول اخلاقی رعایت شود

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله خجسته پور صبح شنبه در همایش بسیج و رسانه در سخنانی با بیان اینکه بسیج نیرویی با کارایی حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی ایران است اظهار داشت: این نیروی فوق العاده با مشارکت آحاد مردم شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه بسیج به تناسب شرایط روز کشور همواره در حوزه های مختلف نقش آفرینی کرده است گفت: زمانی که کشور مورد آسیب جنگ تحمیلی قرار گرفت این نیروهای بسیج بودند که برای دفاع از آرمان های نظام و انقلاب مورد آماج گلوله دشمن قرار گرفت.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به نقش تاثیر گذار بسیج در مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن تصریح کرد: یکی از کارکردهای مهم بسیج مقابله با شبیخون و هجوم فرهنگی دشمن است.

خجسته پور با بیان اینکه امروز در شرایطی قرار گرفته ایم که در دنیا رسانه ها حرف اول را می زنند گفت: رسانه ها با سازماندهی افکار عمومی، برجسته کردن کانون های مهم، بستر سازی در حوزه های مختلف و ... همواره نقش خود را در دنیا ایفا کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه در همه دنیا بر روی رسانه ها حساب ویژه ای باز کرده اند گفت: رسانه ها با کارد خود اذهان عمومی را هدایت می کنند و در چنین شرایطی یکی از کارکردهای بسیج فعالیت در حوزه رسانه است.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان در ادامه سخنان خود بر ضرورت رعایت اخلاق از سوی رسانه ها تاکید کرد و گفت: رسانه ها باید به توصیه های اخلاقی توجه کنند و مرز بین نقد و تخریب را فراموش نکنند.

خجسته پور با تاکید بر اینکه مرز بین نقد و تخریب بسیار باریک است تصریح کرد: همچنین رسانه ها باید به اصلاح امور در حوزه های مختلف ورود پیدا کنند.

وی با تاکید بر اینکه امروز دیگر انحصار رسانه ای در دنیا شکسته شده است گفت: امروز هر کدام از افراد یک جامعه نقش یک رسانه و خبرنگار را ایفا می کنند اما باید به منابع اصیل خبری مراجعه کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه رسانه های اصلی همواره اصول اخلاقی را رعایت می کنند و منابع خبری آنها نیز اصیل است گفت: امروز با توجه به وجد فضای مجازی تشخصی سره از ناسره قدری مشکل شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسانه‌هامرز بین تخریب و نقد را فراموش نکنند/اصول اخلاقی رعایت شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..