تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در لپ تاپ هیبریدی Latitude 7285 کمپانی دل، از کابل شارژ خبری نیست

در لپ تاپ هیبریدی Latitude 7285 کمپانی دل، از کابل شارژ خبری نیست

پس از معرفی کامپیوتر دسکتاپی که از ده اسپیکر برخوردار است، کمپانی دل با محصول خیره کننده دیگری نظرها را به خود جلب کرده است. Latitude 7285 یک لپ تاپ /تبلت هیبریدی است که نخستین نمونه از این سری محصولات است که از پایه کیبورد شارژ بیسیم برخوردار است. البته برای استفاده از این ویژگی باید پد شارژ بیسیم جدید دل را خریداری کنید. البته با توجه به سازگاری این پد با ویژگی های شارژ بیسیم Qi، کاربردهای این پد می تواند گسترده تر باشد. در ادامه با تک شات همراه باشید.


کیبورد شارژ وایرلس در واقع یکی از سه کیبورد قابل انتخاب برای Latitude 7285 است؛ انتخاب دیگر یک کیبورد سفری و دیگری هم کیبوردی است که چهار ساعت به طول عمر باتری می افزاید و دکمه هایی دارد که شباهت بیشتری به کیبورد دسکتاپی دارند. گرچه این کیبورد امکان شارژ بیسیم را فراهم نمی آورد، افزایش عمر باتری حاصل از استفاده از این کیبورد ممکن است به کار آید چرا که کمپانی دل تخمین زده است که تبلت به تنهایی در هر بار شارژ فقط 6 ساعت کار می کند.


در خصوص قیمت Latitude 7285 اطلاعی در دست نیست، اما کمپانی دل امیدوار است این محصول از اواخر ماه می راهی بازار شود.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در لپ تاپ هیبریدی Latitude 7285 کمپانی دل، از کابل شارژ خبری نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..