تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاراکتر جدید بازی Smite می‌تواند تبدیل به سایر گادهای بازی شود

کاراکتر جدید بازی Smite می‌تواند تبدیل به سایر گادهای بازی شود

موریگان (The Morrigan) نام کاراکتر جدید بازی Smite است که به‌عنوان یک گاد وارد بازی می شود و یکی از توانایی‌های او، تبدیل شدن به سایر گادها است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر، در ادامه‌ی خبر با تک‌شات همراه باشید.

 

استودیو های-رز، در بهار سال ۱۳۹۴ بازی Smite را در سبک MOBA و به صورت رایگان (Free to Play) عرضه کرد. این استودیو به‌عنوان بخشی از نمایشگاه سالانه‌اش در هفته‌ی گذشته، از کاراکتر بعدی این بازی رونمایی کرد.

 

این کاراکتر قدرتمند، موریگان نام دارد که به عنوان یک گاد وارد بازی می‌شود و تعداد کاراکترهای Smite را به ۸۴ نفر می‌رساند. موریگان از قدرت نهایی فوق‌العاده‌ای به نام Changeling برخوردار است که به او اجازه می‌دهد تا به هر کاراکتر دیگری در مقطع فعلی بازی تبدیل شود. کاراکتر موردنظر می‌تواند از دوستان یا دشمنان موریگان در مبارزه باشد.

 

موریگان توسط این قدرت می‌تواند در مدت زمان مشخصی، تمام آیتم‌ها و وضعیت کاراکتر موردنظر را کپی کند و تمام توانایی‌های ویژه‌ی آن کاراکتر را از جمله قدرت نهایی، اجرا کند. البته تمام موارد نامبرده با توجه به رَنک (Rank) موریگان به‌دست می‌آید.

 

قدرت‌های دیگر موریگان، از جذابیت کمتری برخوردارند، اما در نوع خود منحصر بفرد هستند. قدرت Deadly Aspects به موریگان اجازه می‌دهد تمام متحدانش را در کنار او جمع کند تا به دشمنانی که در برابرش ایستاده‌اند، آسیب برساند. قدرت Dark Omen موجب می‌شود تا موجی از حمله (attack) به سوی دشمنان روانه شود و آسیب زیادی به آنها وارد شود.این قدرت، بهترین گزینه است تا تمام اعضای تیم در کنار هم جمع شوند. قدرت Confusion نیز موریگان را وارد حالت مخفی یا Stealth می کند و سرعت حرکت او را بالا می‌برد.

 

مطابق گفته‌های استودیو های-رز، کاراکتر موریگان همراه با چند محتوای دیگر، در پچ 3.25 بازی وجود دارد که این پچ در روز ۲۱ دی‌ماه برای پلتفرم PC و یک هفته بعد برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

 

موریگان
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاراکتر جدید بازی Smite می‌تواند تبدیل به سایر گادهای بازی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..