تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات قرآنی ویژه مددجویان کمیته امداد درکردستان برگزار می شود

قائم مقام کمیته امداد کردستان گفت:مسابقات قرآنی یادواره شهدای مقاومت ویژه خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) دراین استان برگزارمی شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،رضا طاهری گفت: این مسابقات در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشور و در سه رده سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقات در پنج رشته‌ مختلف شامل حفظ، ترتیل، قرائت، ترجمه و مفاهیم قرآنی و اذان برگزار می شود، و در هر رشته، فقط نفرات اول به مرحله بعد راه می یابند.

طاهری گفت: هدف از برگزاری این مسابقات شناسایی و رشد استعدادهای قرآنی ،توسعه و ترویج علوم و معارف قرآنی، گسترش و اعتلای فرهنگ قرآنی، توسعه و تعمیق ارزش‌های اخلاقی و دینی و تقویت انس با قرآن کریم در جامعه مورد حمایت و آشنایی با مضامین اخلاقی در میان نوجوانان، جوانان و خانواده های مورد حمایت است.
وی درادامه افزود: مرحله شهرستانی در ۱۴ اسفند ماه ۹۵، استانی در اردیبهشت و کشوری در مرداد ماه ۹۶ برگزار می شود
.

علاقمندان به شرکت در این مسابقات می توانند جهت ثبت نام به دفاتر این نهاد در سطح استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات قرآنی ویژه مددجویان کمیته امداد درکردستان برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..