تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاپیتانی تیم ملی دوچرخه سواری، به رکابزنی از شهر دوچرخه ها رسید

ساعت: 11:45 منتشر شده در مورخ: 1395/10/18 شناسه خبر: 1000230

دوچرخه سوار جوان میاندوآبی، از سوی مربیان تیم ملی به عنوان کاپیتان تیم ملی دوچرخه سواری جوانان کشورمان انتخاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، میاندوآب، شهر دوچرخه ایران بوده و دوچرخه سواری در این شهر از قدمت فراوانی برخوردار است و از سوی دیگر می توان دوچرخه سواری را ورزش مورد علاقه این شهر عنوان کرد.

اگر آمارگیری شود به ازای هر نفر یک دوچرخه در این شهر وجود دارد و حضور پرشور و گسترده مردم در همایش های با عنوان دوچرخه سواری و "میاندوآب، شهر دوچرخه ایران" نشان دهنده این موضوع است.

در زمینه ورزش قهرمانی و حرفه ای نیز میاندوآب در دوچرخه سواری، حرفی برای گفتن داشته تا جایی که توانسته است نخستین دوچرخه سوار از آذربایجان غربی را به تیم ملی از این شهر معرفی کند.

این دوچرخه سوار که "ابراهیم حاجی زاده" نام دارد وقتی تنها 17 سال داشت، سال گذشته به عنوان نخستین ورزشکار دوچرخه سوار از آذربایجان غربی به عضویت تیم ملی درآمد تا در تاریخ این استان، تاریخ ساز شود.

اما تلاش های حاجی زاده که متولد سال 77 بوده و در رشته علوم تجربی تحصیل کرده و زیر نظر "مرتضی فرنیا" مربی خود تمرین می کند، تنها به عضویت در تیم ملی جوانان پس از درخشش در رقابت های نوجوانان ایران خلاصه نشد و وی توانست با پشتکاری که از خود نشان می دهد، به عنوان کاپیتان تیم ملی جوانان نیز انتخاب شود.

بر اساس اعلام کانال تلگرامی هیئت دوچرخه سواری آذربایجان غربی، ابراهیم حاجی زاده، ورزشکار میاندوآبی که در رشته دوچرخه سواری کورسی (تایم تریل) رکاب می زند، پس از کسب مقام اول ماده تایم تریل در تمرینات تیم ملی، از سوی مربیان به عنوان کاپیتان تیم ملی جوانان انتخاب شده است تا بار دیگر در تاریخ ورزش آذربایجان، دوچرخه سواری از میاندوآب تاریخ ساز شود.

با تلاش و پشتکاری که از این رکابزن جوان و خوش آتیه میاندوآبی سراغ داریم، امیدواریم این افتخار آفرینی ها در مسابقات ورزشی بین المللی نیز ادامه داشته باشد و حاجی زاده، مردی از دیار شهیدباکری ها و شهر دوچرخه ایران، پیام آور شادی برای مردم ایران اسلامی در عرصه های بین المللی باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاپیتانی تیم ملی دوچرخه سواری، به رکابزنی از شهر دوچرخه ها رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..