تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میاندوآب، صاحب کلینیک تخصصی سرطان می شود

ساعت: 11:45 منتشر شده در مورخ: 1395/10/18 شناسه خبر: 1000226

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب از ساخت کلینیک تخصصی تشخیص و درمان بیماران سرطانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، بیماری های سرطان یکی از علل اصلی مرگ و میر در دنیا به شمار می رود و در کشور ما و شهرستان میاندوآب نیز بر اساس گفته ها، یکی از عوامل مرگ و میر است که تشخیص به موقع و درمان آن می تواند بیمار را از مرگ نجات دهد.

از سوی دیگر بیماران سرطانی در میاندوآب علی رغم اینکه این شهرستان قطب درمان در جنوب آذربایجان غربی است برای درمان بیماری خود به شهرهایی مانند تبریز، ارومیه و تهران و... مراجعه می کنند که همین امر لزوم احداث یک مرکز درمانی در زمینه تشخیص و درمان بیماری های سرطان را می رساند.

در همین زمینه مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب از ساخت کلینیک تخصصی تشخیص و درمان بیماران سرطانی در این شهرستان خبر داده و گفته که این کلینیک تحصصی در حال ساخت است.

سهراب حیدری گفت: این کلینیک هم اکنون از پیشرفت 90 درصدی برخوردار است و امیدواریم با تکمیل و اتمام آن در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با بیان اینکه با تکمیل و راه اندازی این کلینیک، بیماران سرطانی برای درمان خود مجبور به مراجعه به شهرهای دیگر نیستند، اظهار کرد: بیماران سرطانی برای دریافت خدمات بهتر و بیشتر به شهرهای بزرگ مراجعه می کنند که با تکمیل احداث و افتتاح این کلینیک، مشکل درمان بیماران سرطانی در این زمینه تا حدودی رفع می شود.

وی افزود: قدم های خوبی برای ارتقا میزان سطح خدمات درمانی و بهداشتی و سلامت مردم جنوب آذربایجان غربی در میاندوآب برداشته شده است که با تکمیل پروژه های در دست اجرا شاهد، تحول دیگری در این بخش نیز خواهیم بود.

حیدری هم چنین با تقدیر از خیرین سلامت شهرستان میاندوآب تصریح کرد: خیرین سلامت نیز در ارتقا سطح خدمات درمانی و بهداشتی در میاندوآب نقش مهمی داشته اند که از آن جمله می توان به ارتقا تخت های ICUاز پنج به 15 تخت با کمک خیرین سلامت اشاره کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب ایجاد مرکز مشاوره بیماری های رفتاری در مرکز بهداشت، احداث سردخانه، پارکینگ و سردرب بیمارستان عباسی را از دیگر پروژه هایی عنوان کرد که با کمک خیرین سلامت احداث شده اندش.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میاندوآب، صاحب کلینیک تخصصی سرطان می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..